MFKata

• 3 kisfiú anyukája • műkörömépítő • blogger • twimom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász •

Kapcsolat

 Moly.hu    Goodreads    Facebook
 Snitt    Pinterest   
   

Mérföldkövek

Legnagyobb napi letöltés 2014. május 26 > 1328
Legnagyobb havi letöltés 2015. április > 11 246
Legtöbbet látogatott post 2016-ban > 2915

0>> 2012. január 13.
1 000>> 2012. június
10 000>> 2013. április
50 000>> 2013. december
75 000>> 2014. május
100 000>> 2014. augusztus
200 000>> 2015. szeptember

Rendszeres olvasók

Látogatók

Ti ezt olvassátok tőlem

2012. április 5., csütörtök
Melyik gyerek nem gondolt még arra, mennyire jó lenne egy ikertestvér, aki úgy hasonlítana rá, hogy még az édesanyjuk sem tudná megkülönböztetni őket? Nos, Kästner regényében két ilyen kislányról van szó. Ráadásul még nem is ismerik egymást, mert szüleik régóta elváltan élnek, s egyik az apjánál, másik az anyjánál nevelkedik. Az ikrek egy gyermeknyaralóban találkoznak, és rájönnek, hogy testvérek. Hasonlóságuk sok mulatságos bonyodalmat okoz, de a két kislány komolyabb dolgot tervez: ki akarják békíteni az elvált szülőket, s ezért szerepet cserélnek. Hogyan viselkedik mindegyik a megváltozott élethelyzetében, és miképp sikerül tervük végrehajtása – erről szól A két Lotti könnyes-vidám története

Véleményem

Életem első könyve. Első, de inkább második osztály után Anyukám nyomta a kezembe... konkrétan nem emlékszem, hogy hogyan történt, de imádtam... UPDATE: azért nyomta a kezembe, mert ez volt az ő első könyve is ;-))
Most újraolvastam. És még mindig nagyszerű és káprázatos! Nem is olvashat egy gyermek mást elsőre csak ezt! Izgalmas és vicces és könnyen olvasható és könnyen érthető. Egy 7 éves gyermeknek a legideálisabb!!! Nagyon tetszett, mert hol megnevettetett, hogy megríkatott. Mert ugye én már Anyuka vagyok és más szemszögből (is) látom a történetet. Vajon mit érezhetett Luiselotte, hogy egyik gyermekétől meg kellett válnia? Vajon én mit éreznék... na inkább ebbe nem megyek bele, mert megint bőgök...
Egy a lényeg! Gyermekként még az embert nem gondolkoztatják komoly dolgok... bíznak a szebb jövőben rendületlenül és ez a könyv biztos, hogy ezt a hitüket csak erősíteni fogja! 
Én szerintem ennek a könyvnek köszönhetem az olvasási mániám. A pozitív élmény csak vonzotta a többi könyvecskét... és azt sem tartanám kizártnak, hogy az ikermániám is ebből fakad ;-)

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ha a blogról elviszel valamit,
kérlek jelöld meg az oldalam forrásként!

Facebook

Értékelés

★ ★ ★ ★ ★
Tökéletes.
Többször is újraolvasnám!
★ ★ ★ ★
Nagyon kellemes.
Lehet, hogy elolvasom még egyszer.
★ ★ ★
Jó, de nem ájultam el tőle.
Nem valószínű, hogy újraolvasom.
★ ★
Nem rossz, de nem is jó.
Nem szeretném újraolvasni.
Borzalmas.
Időpocsékolás.

Keress rá...

Blogarchívum