MFKata

• 3 kisfiú anyukája • műkörömépítő • blogger • twimom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász •

Kapcsolat

 Moly.hu    Goodreads    Facebook
 Snitt    Pinterest   
   

Mérföldkövek

Legnagyobb napi letöltés 2014. május 26 > 1328
Legnagyobb havi letöltés 2015. április > 11 246
Legtöbbet látogatott post 2016-ban > 2915

0>> 2012. január 13.
1 000>> 2012. június
10 000>> 2013. április
50 000>> 2013. december
75 000>> 2014. május
100 000>> 2014. augusztus
200 000>> 2015. szeptember

Rendszeres olvasók

Látogatók

Ti ezt olvassátok tőlem

2013. július 26., péntek
Sorozat: Időtlen szerelem trilógia #2
Kiadó: Könyvmolyképző

Oldalak száma: 360
Borító: puhatáblás/ keménytáblás, védőborítóval
ISBN: 9789632453958/ 9789632454702
Fordító: Szakál Gertrúd
Megjelenés: 2011. december 12.
Eredeti ár: 2 990,- Ft/ 3 990,- Ft
Goodreads: 4,29
Moly: 94,82
MFKata: ⋆⋆⋆⋆⋆ Abszolút kedvenc

Fülszöveg

Friss szerelmesként a múltba utazni – ez talán nem a legjobb ötlet. 
A tizenhat éves újdonsült időutazó, Gwendolyn legalábbis így gondolja. 
Neki és Gideonnak ugyanis épp elég a gondjuk anélkül is. 
Például meg kell menteniük a világot. Vagy meg kell tanulniuk menüettet táncolni. 
(Egyik sem igazán egyszerű!)
Amikor ráadásul Gideon nagyon titokzatosan kezd viselkedni, Gwendolyn számára világossá válik, hogy mihamarabb át kell vennie az irányítást a saját hormonjai felett. Különben semmi nem lesz az időtlen szerelemből!
Romantikus, humoros, példátlan – Gideon és Gwen kalandjaival Kerstin Gier mindenkor elvarázsolja közönségét.

Előzmények

Amikor a sorozat első részét elolvastam, szinte azonnal elkezdtem a következő részt. Ez egy olyan sorozat, hogy jobban jársz, ha a közeledben van a folytatás, mert az előzmény hatalmas függővéggel ért véget és amúgy is....
Az Időtlen szerelem sorozat első részének véleményét megnézheted>>

Véleményem

Első olvasás... mint már említettem, hogy azonnal kezdtem a Rubinvörös után és kb ugyanolyan gyorsan ki
is végeztem. És utána sírtam, hogy hol a következő rész? Miképpen lehet így vége a könyvnek? Az írónő totális idegösszeroppanásomra vágyik?
Amit konkrétan tudok, hogy a hegedűt és a vízköpő démonokat megszerettette velem rögtön. Xemerius egyszerűen elkápráztatott. Még egy ilyen cinikus, minden lében kanál, de imádnivaló háziállatot nem ismertem. Biztos vagyok benne, hogy az ő jelenléte hozta meg a koronát a könyvre.


Hegedű és puncs
Újraolvasás... hasonlóan jártam a tavalyi olvasáshoz. Tudtam én, hogy meg kell várjam, hogy megérkezzen a keménykötéses kiadásom (istenem milyen gyönyörűűűűű). Biztos bezizzentem volna, attól függetlenül, hogy tudtam a történet végét. Akartam még Gideont és meg is kaptam. Ugye mindenki ismeri Bon Jovit? Szerintem aki nem, most már az is imádja. Én eddig is imádtam, de most még jobban. (kíváncsi lennék, hogy  a könyv után is mennyi szerelmes pár választotta kedvencéül a Halleluja-t xD) Aki nem ismeri még a dalt, nos annak íme a KÁP-ra készült válogatás... én még mindig nem untam meg


Xemerius
És Xemeriust is imádom! Még mindig hangosan kacagtam rajta, néha nézett a család nagyokat, hogy mi bajom van, de őt olvasni kell!!! Komolyan. Láttátok már a GR értékelését? És a molyosat? Azért az csak jelent valamit, hogy majdnem 95%os és közel 700 értékelésből jött... 

Szívemcsücske lett a Nagypapával való találkozás. Valahogy most másképpen értékeltem a sok sírását Gwen-nek. Talán azért, mert én is hónapokkal a nagymamám halála után is elsírom magam, ha a hiányára gondolok... Irigylem Gwent ezekért a találkozásolkért.

A történet még mindig tartogat meglepetést, aki tehet olvassa el. Aztán újra és újra és újra. Megunhatatlan. Találkozunk 2014-ben :-P

Adaptáció

Sajnos a Zafírkék megfilmesítéséről semmilyen információnk nincsen. De még ne keseregjünk, hisz még a DVD sem látott napvilágot... talán utána rukkolnak elő a folytatás örömhírével.

Meglepetés

Hoztam egy képet... vajon ki tudja, hogy mit ábrázol a kép?

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ha a blogról elviszel valamit,
kérlek jelöld meg az oldalam forrásként!

Facebook

Értékelés

★ ★ ★ ★ ★
Tökéletes.
Többször is újraolvasnám!
★ ★ ★ ★
Nagyon kellemes.
Lehet, hogy elolvasom még egyszer.
★ ★ ★
Jó, de nem ájultam el tőle.
Nem valószínű, hogy újraolvasom.
★ ★
Nem rossz, de nem is jó.
Nem szeretném újraolvasni.
Borzalmas.
Időpocsékolás.

Keress rá...

Blogarchívum