MFKata

• 3 kisfiú anyukája • műkörömépítő • blogger • twimom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász •

Kapcsolat

 Moly.hu    Goodreads    Facebook
 Snitt    Pinterest   
   

Mérföldkövek

Legnagyobb napi letöltés 2014. május 26 > 1328
Legnagyobb havi letöltés 2015. április > 11 246
Legtöbbet látogatott post 2016-ban > 2915

0>> 2012. január 13.
1 000>> 2012. június
10 000>> 2013. április
50 000>> 2013. december
75 000>> 2014. május
100 000>> 2014. augusztus
200 000>> 2015. szeptember

Rendszeres olvasók

Látogatók

Ti ezt olvassátok tőlem

2013. október 13., vasárnap


Sorozat: Gyönyörű sorscsapás #2
Kiadó: Maxim
Oldalak száma: 488
Borító: füles, kartonált
ISBN: 9789632613109/ 9789632613116
Fordító: ?
Várható megjelenés: 2013. október 15.
Eredeti ár: 2 999,- Ft/ 3 799,-Ft
MFKata: ⋆⋆⋆


Végre itt van a New York Times sikerlistás Gyönyörű sorscsapás nagy izgalommal várt folytatása! Lehet-e túlságosan szeretni? Travis Maddox két dolgot őrzött meg az anyja halálos ágyán mondott szavaiból: Nagyon szeress! És még keményebben küzdj! A Veszedelmes sorscsapásban Travis életét könnyűvérű lányok, illegális fogadások és az erőszak teszik ki. De éppen akkor, amikor legyőzhetetlennek érzi magát, Abby Abernathy térdre kényszeríti. Minden éremnek két oldala van: a Gyönyörű sorscsapásban Abby mondta el, hogy látja a szerelmüket. Most elérkezett az idő, hogy Travis szemén át lássuk kettejük kapcsolatát, és újabb részletekre is fény derüljön.


Véleményem

A könyv első részéről készült bejegyzést itt olvashatjátok >>

Amióta olvastam az első részt, azóta várok arra, hogy bizony Travis szemszögét is megismerjem. De az idő elteltével azért a kételyek is felütötték a fejüket. Félreértés ne essék, Travis és a könyv iránti szeretetem nem csökkent. De felismertem a hibáit, amik ellenére ÉN ugyanúgy vágytam a folytatásra. Viszont rettegtem a csalódástól, hogy ez másodjára nem fog pörögni, izzani és nem fog olyan érzelmeket kiváltani, mint annak előtte vagy például a hónapok elteltével sok különböző Travis-arccal találkoztam és nem tudtam ki fog visszatekinteni rám a könyvből...

Nos már a prólogusnál elmorzsoltam egy könnycseppet és az első fejezetnél megkönnyebbültem vettem észre, hogy az 'arc', akiről olvasok bizony ugyanaz az a tetovált, szexis, Harleys rosszfiú, akit anno az első könyvben hagytam!

A történeten nincs mit mesélnem, mert az ugyanaz, mint anno. De mégis- mégis más volt. Érthetővé válnak bizonyos lépések és érzések, ami talán nem volt egyértelmű az előző könyvnél. Még jobban megértem Travist és érthetőbb a rosszfiúból szerelmes férfivá válás menete.
Sokkal inkább éreztem a tetteinek okát vagy átláthatóbb volt, hogy bizonyos dolgokat mit miért csinált. És ami érdekes volt, hogy hiába tudtam azt, hogy Abby-ben mi zajlik le, hisz olvastam a történetét és hiába tudtam a boldogbefejezés, bizony sokszor én is elbizonytalanodtam a dolgok végkimenetelén.

Véletlenül sem éreztem egyik oldalt sem túl soknak vagy agyondramatizáltnak. Sőt, most még inkább megvilágosodtam azzal kapcsolatban, hogy Travis mitől válik az egyik pillanatban szerelmes hősből a semmivelnemtörődő rosszfiúvá és a harmadik lépésben pedig a dühöngő őrültté.

Olyan, mint a Jin és Jang és ez végképp nem segített abban, hogy kiábránduljak ebből a szexi, tetovált és néha hisztis Travis 'Veszett kutya' Maddoxból!!!

Szeretném kiemelni Jim-et (Maddox Aput) és a Maddox fiúkat, mert őket is jobban megismerhetjük és bizony nekem ők még inkább a szívem csücskei lettek. Főleg azzal az információ morzsával, hogy külföldön 2014-re várható a Maddox fivérekről egy könyv... Kezeket a magasba, aki hozzám hasonlóan nagyon várja!!!

És ha ez még nem lenne elég Abbyből és Travisből van egy pici kis történet Mrs Maddox címmel, ami az ifjú házasok első valentinnapjáról mesél... Interneten olvasható

'Travis' tattoo
Azt kell mondjam, hogy akinek tetszett az előző könyv, annak kötelező ezt is elolvasnia. Figyelmeztetés!!! Ellenben készüljön fel arra, hogy az eddig Travis iránt táplált érzelmei bizony mélyülni fognak, gyógyíthatatlanná válik. Ez ügyben keresse fel kezelőorvosát és/vagy gyógyszerészét!!!


Idézet - gyűjtemény 

Szeretném megjegyezni, hogy a könyvet úgy olvastam, hogy pár idézetet hozok mindenképpen nektek. A könyv olvasása után rájöttem, hogy nagy bajban vagyok... minden 5. oldalt bejelöltem, hogy idézzek :-))) Íme pár idézet válogatva.
Még sosem voltam szerelmes, de elképzelni sem tudtam, hogy ennyire megváltoztatna 
...
Nem kell kifogásokat keresned, Galamb. Egyszerűen csak elég, ha megkérsz. 
...
- Van egy lány, apa.
Halványan elmosolyodott. - Egy lány.
- Utál, én meg...
- Szereted?
- Nem tudom. Nem hiszem. Vagyis... honnan lehet azt tudni?
...
... csak bámultam kifelé az ablakon és számoltam a hulló faleveket. Mindegyik a fától elváló és lehulló levéllel egy nappal közelebb kerültünk ahhoz, hogy Abby eltűnjön az életemből. Ez volt az én természetes homokórám. 
...
- Nem semmi első csók volt - jelentette ki fáradt, elégedett arckifejezéssel.
Az arcát fürkésztem, és elmosolyodtam - Az utolsó első csókod.  
...
Három hónapja még senki sem tudott volna meggyőzni, hogy így érzek majd. Most nem volt, amit jobban kívántam volna. Nagy, megnyugtató sóhajtás emelte meg és engedte le a mellkasomat, ahogy elaludtam a második nő mellett, akit szerettem.
...
Tudom, hogy totál el vagyunk cseszve, oké? Ösztönösen cselekszem, indulatos vagyok, és te úgy fel tudsz bőszíteni, mint senki más. Az egyik pillanatban úgy viselkedsz, mintha a gyűlölnél, a másikban szükséged van rám. Soha, semmit nem tudok úgy csinálni, ahogy kell, és nem érdemellek meg..., de a francba is, szeretlek, Abby! Jobban, mint az életben valaha is bárkit vagy bármit. Amikor mellettem vagy, nincs szükségem piára, vagy pénzre, vagy verekedésre, vagy egyéjszakás kalandokra... nincs szükségem másra, csak rád. Csakis rád gondolok. Csakis rólad ábrándozom. Te vagy, akit akarok.
...
 Amikor melletted vagyok... az egészet ellenállhatatlan, tetovált összességében rendben lévőnek érzem. 
...
Megadom neked a boldog befejezést, Galamb. Ha hiszel bennem, meg tudom tenni.
...
- Szeretsz?
- Csak a tetoválás miatt- mondta nyeglén, vállvonogatva 
...
Tudod, miért akartalak? Nem tudtam, hogy elveszett vagyok, míg te meg nem találtál. Nem tudtam, mi a magány, amíg az első éjszakát nem töltöttem nélküled, egyedül az ágyamban. Te vagy az egyetlen, aki tökéletes az életemben. Rád vártam, amióta csak élek, Galamb. 
...
Amikor a jövőmet látom magam előtt, téged látlak.
...
Most már Maddox vagy. Elvárom, hogy minden ünnepen itt legyél, és nem a főzés miatt. 
...
Te vagy az otthonom.
... 
Térdre hullottam, a bátyáim pedig körülvettek, és a fejemre, vállamra tették a kezüket, hogy érezzem, mindenben mellettem állnak.
...
- ...ott akarok lenni, ahol te vagy, bármivel is járjon. Az egyetlen, amitől félek, Galamb, az az élet nélküled.
...
- Akkor semmitől sem kell félned. Örökké együtt maradunk.
...
- Abban a pillanatban tudtam, amikor megláttalak, hogy van benned valami, amire szükségem van. Most derült ki, hogy mégsem benned van. Csak te vagy az, akire szükségem van.
...
- Ránk van szükséged, Trav. Minden értelmét veszti, ha nem vagyunk együtt.
 ...
De életemben először nem tartottam attól, hogy mi lesz a következő lépése, mert a lelkem mélyén tudtam, hogy bármilyen utat is válasszon, azon együtt haladunk majd.
...
Ugyanúgy akartam, mint te. Csak piszkosul jó pókerarcot tudok vágni.
...
Tisztaság, gyertya- és gyermekillat fogadott. Otthon-illata volt. 

Szeretnéd megrendelni? 
Kattints a képre és 30% kedvezménnyel meg is rendelheted október 15-ig!!!



Olvass bele!!!



Nyereményjáték!!!

Töltsd ki a Rafflecopter dobozt és lájkold a kért oldalakat


A blogturné állomásai


10/13 MFKata gondolatai - Idézetgyűjtemény
10/14 Angelika blogja
10/15 Kelly Lupi olvas


MFKata a Blogturné Klub csoport tagja

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ha a blogról elviszel valamit,
kérlek jelöld meg az oldalam forrásként!

Facebook

Értékelés

★ ★ ★ ★ ★
Tökéletes.
Többször is újraolvasnám!
★ ★ ★ ★
Nagyon kellemes.
Lehet, hogy elolvasom még egyszer.
★ ★ ★
Jó, de nem ájultam el tőle.
Nem valószínű, hogy újraolvasom.
★ ★
Nem rossz, de nem is jó.
Nem szeretném újraolvasni.
Borzalmas.
Időpocsékolás.

Keress rá...

Blogarchívum