MFKata

• 3 kisfiú anyukája • műkörömépítő • blogger • twimom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász •

Kapcsolat

 Moly.hu    Goodreads    Facebook
 Snitt    Pinterest   
   

Mérföldkövek

Legnagyobb napi letöltés 2014. május 26 > 1328
Legnagyobb havi letöltés 2015. április > 11 246
Legtöbbet látogatott post 2016-ban > 2915

0>> 2012. január 13.
1 000>> 2012. június
10 000>> 2013. április
50 000>> 2013. december
75 000>> 2014. május
100 000>> 2014. augusztus
200 000>> 2015. szeptember

Rendszeres olvasók

Látogatók

Ti ezt olvassátok tőlem

2014. február 26., szerda
Múlt héten Nancy blogján találtam egy postot és rögtön éreztem, hogy egy ilyet én is szeretnék, mert a könyvekkel aztán könnyen bűnbe esem...


KAPZSISÁG
Melyik a legolcsóbb könyved? Melyik a legdrágább?

Legolcsóbb>> Ha forintban nézzük, akkor az antikváriumi könyveim, hisz itt pár száz forintért is vettem már könyvet. Ha ár-érték arányban nézem, akkor a díszkötéses Twilight. Ezt egy Da Vinci kódra cseréltem, ami kb 1000Ft a Vaterán. Szóval szerintem ez a legolcsóbban beszerzett könyvem :-)
Legdrágább>> Érdekes, mert ez is Twilight kötet. Mondjuk szám szerint a 4. rész. Alig vártam, hogy megjelenjen és emlékszem úgy hirdette a Kiadó, hogy aki előrendeli a könyvet, az már megjelenés előtt olvashatja. Elő is rendeltem, keménykötésben, ami számszerűleg 6000Ft volt. De megérte!!!

HARAG
Melyik szerzővel állsz utálom / szeretem viszonyban?

Én nem is tudom, hogy tudok-e ilyet mondani hirtelen.
De ha választanom kéne, akkor Stephenie Meyer-re haragudhatnék, mert félbehagyta Edward szemszögét. Tudom én, hogy uncsi meg minden... de mézesmadzagnak érzem. És a kiszivárgott félkönyv alapján bizony nekem tetszett volna.
Szerintem ez bánt a legjobban. De mondhatnám E.L.Jamest is. Amennyire jól indult a szürke, úgy laposodott el Christian Grey. Ha nem puhította volna el, jó kis sorozat lehetett volna. Addig is nálam félbehagyott sorozat lett.

FALÁNKSÁG
Melyik könyvet faltad örömmel újra és újra minden megbánás nélkül?

Látom már, hogy a hét főbűnöm nagyja Twilight-hoz kapcsolható. Nem is értem miért?
Az első és az utolsó részt képes vagyok bármikor előkapni és elolvasni, vagy csak a kedvenc részeket átnézni. De volt már több sorozat (Harry Potter, Időtlen szerelem), amiket szintén ilyen okból kifolyólag olvastam újra. Régen nagy Danielle Steel rajongó voltam és az ő könyvein nőttem fel. Így bizony tőle a Tükörképet, Áldott teher, Legszebb ajándék köteteit többször olvastam.

LUSTASÁG
Melyik az a könyv, amelyiket elhanyagoltad lustaságból kifolyólag?

Téli mese? Viccet félre téve sajnos akad pár ilyen könyv, de legrégebben talán a Shivert húzom. Először arra hivatkoztam, hogy egyben szeretném a teljes sorozatot, de hála Narayan tavalyi szülinapi ajándékának ez is megvan. Aztán vártam a nagy havazást télen, mert én ezt szép szakadó hóesésben szerettem volna olvasni, de ez is elmaradt. Így nem marad más hátra, mint tényleg félretenni a lustaságom és elolvasni :-)

BÜSZKESÉG
Melyik az a könyv, amiről beszélni szoktál, ha nagyon intellektuális olvasónak akarsz tűnni?

Nem vagyok nagy klasszikus rajongó, de a kötelező olvasmányokkal bármikor tudok "vagánykodni". Azon kevesek közé tartozom, aki olvasta őket és bizony akadt közte olyan is, ami tetszett. Ha még elmondom, hogy nagyon szerettem Madách Imre: Az ember tragédiája című könyvét, akkor bizony nagy az elképedés... és ha még hagynak kibontakozni, hogy elmondjam miért :D

BUJASÁG
Mely tulajdonságot találod a legvonzóbbnak egy férfi / női karakterben?

Női karakter: szeretem a vagány, mindentmegmondó nőket. Akiket nem tántorít el semmi a céljuk elérése érdekében, küzdenek, edzenek, harcolnak. És mindemellett nők tudnak maradni.
Férfi karakter: imádom a tetovált, jóképű rosszfiúkat motorral, ez a gyengém. Persze ésszerű és normális keretek közt, legyen esze és tudjon szeretni. Persze azt is ésszel, mert ha már puhul a drága akkor oda a rosszfiú feeling. És ami legfontosabb legyen humora. A humorral engem rögtön meg lehet venni!

IRIGYSÉG
Mely könyveket szeretnéd a leginkább megkapni ajándékba?

A White Twiligt, amit elvileg tavaly karácsonyra megkaptam, de még mindig nem ért ide :-((
Az angol nyelvű cirádás borítós Időtlen szerelem trilógiát: megnézem >>
De velem mindenkinek könnyű dolga van, mert mindennek örülök, ami Twilight, illetve VP és Disney mániám van, ami most már párosult egy Dream Válogatás mániával is ;-) 


0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ha a blogról elviszel valamit,
kérlek jelöld meg az oldalam forrásként!

Facebook

Értékelés

★ ★ ★ ★ ★
Tökéletes.
Többször is újraolvasnám!
★ ★ ★ ★
Nagyon kellemes.
Lehet, hogy elolvasom még egyszer.
★ ★ ★
Jó, de nem ájultam el tőle.
Nem valószínű, hogy újraolvasom.
★ ★
Nem rossz, de nem is jó.
Nem szeretném újraolvasni.
Borzalmas.
Időpocsékolás.

Keress rá...

Blogarchívum