MFKata

• 3 kisfiú anyukája • műkörömépítő • blogger • twimom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász •

Kapcsolat

 Moly.hu    Goodreads    Facebook
 Snitt    Pinterest   
   

Mérföldkövek

Legnagyobb napi letöltés 2014. május 26 > 1328
Legnagyobb havi letöltés 2015. április > 11 246
Legtöbbet látogatott post 2016-ban > 2915

0>> 2012. január 13.
1 000>> 2012. június
10 000>> 2013. április
50 000>> 2013. december
75 000>> 2014. május
100 000>> 2014. augusztus
200 000>> 2015. szeptember

Rendszeres olvasók

Látogatók

Ti ezt olvassátok tőlem

2014. március 20., csütörtök
Akárhogy is nézzük az olvasás szubjektív, magányos tevékenység. Amit olvasunk, az a miénk, a saját emlékünk, a saját tapasztalatunk, a saját világunk. Amit olvasunk, azt a saját magunk képére formálva teremtjük meg a saját képzeletünkbe, a saját zárt elménkben. S nem is kérdés, hogy ez más nekem, mint Neked vagy bárki másnak.
De mennyire más? Mit gondol más másként, mint én? Ha én így látom, vajon más hogyan? Ha nekem ez a legkedvesebb, vajon másnak miért más az?

Ezekre a kérdésekre alapozva született meg a Together Thor'sday rovat ötlete, amelynek keretein belül, megosztjuk egymással az aktuális, friss olvasási élményeinket, és összevetjük, hogy kinek mi a a könyvben a kedvenc jelenete / idézete / szereplője, mi rázta meg a leginkább, mit szeret benne a legkevésbé, stb.

Together - vagyis együtt: Greylupus-szal és Roni-val, 
akiknek a véleményét a saját oldalaikon olvashatjátok el!

A héten egy aktualitással rukkolunk elő, mégpedig azzal a könyvadaptációval, amit a hazai mozik ma mutatnak be... A beavatott.

Az értékelésem olvasva tudjátok, hogy bizony nekem nagy kedvencem a könyv és a sorozat is és alig várom, hogy megjelenjen a harmadik rész is magyarul.

Ha emlékeztek még rá, akkor anno találtam egy tesztet/kvízt, ami meghatározta, hogy melyik csoportba kerülnénk. A többiek is elvégezték és meglepő módon hárman három különböző csoportba kerültünk.

A héten pedig bemutatjuk a csoportjainkat...

Anno nem árultam el, hogy melyik csoportba kerültem, de most íme...

MFKata- Bátor

Megmondom őszintén, hogy én bizony nem lepődtem meg a választáson!!! Négyes *-*!!!

Jellemzők

Bátorság
Félelem nélkül

Erős harci és fizikai képességek
Külső
Fekete ruhák, piercingek, tetoválások
Vezetők
Max, Eric, Négyes, Tori, Harrison
Jelmondatuk
A mi fogalmaink szerint a gyávaság a félelem miatti  cselekvésképtelenséget jelenti. A nehezen kihívott békéért néha harcolni kell.
Csoportkiáltvány
Hisszük, hogy az igazság fontosabb, mint a béke .
Hisszük, hogy a fájdalom és a halál is jobb, mint a gyávaság és a tétlenség.
Nem hiszünk a kényelmes életben.
Nem hisszük, hogy bármely más erény sokkal fontosabb, mint a bátorság.


A csoportról

...a Bátrak pedig gondoskodtak a védelmünkről a külső és belső fenyegetésekkel szemben egyaránt.
A harcosok csoportja.

Ők felelnek a rendfenntartásért, felügyelik a békét és őrzik a várost körülvevő kerítést.
Hangosak és gyorsak. Szabadok. Külső szemmel agresszívnek tűnnek, de mégis kiállnak egymásért.
Csak az lehet bátor, aki felugrik a vonatra. A bátrak soha nem menekülnek el, szembenéznek a félelmeikkel. Sokat edzenek és harcolnak, hogy így erősítsék a testüket a lehetséges fenyegetésekkel, támadásokkal szemben. Mindig készenlétben állnak.

Egy igazi bátor mindig szembenéz a félelmeivel.

Fizikai megjelenés

Egy pár jó kis Bátor összeállítás a netről. Valamint egy Martens bakancs. Ami természetesen az én ruhatáramban is megtalálható ;-P











0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ha a blogról elviszel valamit,
kérlek jelöld meg az oldalam forrásként!

Facebook

Értékelés

★ ★ ★ ★ ★
Tökéletes.
Többször is újraolvasnám!
★ ★ ★ ★
Nagyon kellemes.
Lehet, hogy elolvasom még egyszer.
★ ★ ★
Jó, de nem ájultam el tőle.
Nem valószínű, hogy újraolvasom.
★ ★
Nem rossz, de nem is jó.
Nem szeretném újraolvasni.
Borzalmas.
Időpocsékolás.

Keress rá...

Blogarchívum