MFKata

• 3 kisfiú anyukája • műkörömépítő • blogger • twimom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász •

Kapcsolat

 Moly.hu    Goodreads    Facebook
 Snitt    Pinterest   
   

Mérföldkövek

Legnagyobb napi letöltés 2014. május 26 > 1328
Legnagyobb havi letöltés 2015. április > 11 246
Legtöbbet látogatott post 2016-ban > 2915

0>> 2012. január 13.
1 000>> 2012. június
10 000>> 2013. április
50 000>> 2013. december
75 000>> 2014. május
100 000>> 2014. augusztus
200 000>> 2015. szeptember

Rendszeres olvasók

Látogatók

Ti ezt olvassátok tőlem

2014. június 7., szombat

Ki merészelte azt terjeszteni, hogy a vámpíroknak leáldozott? 
 Rebecca Maizel: Infinite Days - Végtelen napok című könyve a Könyvmolyképző Kiadó gondozásában a Könyvhétre jelenik meg, és alaposan rácáfol erre az álhírre. 
Megismerkedhettek a Vámpírok királynőjével, Lenah-val és szövetségeseivel. 
Hat blogger mutatja be nektek a könyvet, amiből három példányt meg is nyerhettek! 
Érdemes tehát követni a turnét, vigyázat, vér fog folyni!!!
Sorozat: A Vámpír Királynő #1
Oldalak száma: 384
Borító: puhaborítás/ keményborítás
ISBN: 9789632454719/9789633736166
Fordító: Cziczelszky Judit
Várható megjelenés: 2014. könyvhét
Eredeti ár: 2 999,- Ft/ 3999,-Ft 

MFKata: ★★★★(4)
Az egész történelem során nem találtam senkit, akit ennyire szerettem volna, mint téged… senkit.”
Ezek voltak Rhode utolsó szavai hozzám. Az utolsó alkalom, amikor szerelmet vallott. Az utolsó alkalom, hogy láttam az arcát.
592 éve először újra lélegeztem. Kifekhettem a napra. Éreztem az ízeket. Rhode feláldozta magát, csak hogy én, Lenah Beaudonte, újra ember lehessek. Hogy képes legyek véget vetni a vérszomjas időknek.
Sosem hittem volna, hogy egyszer majd újra szerelembe esem valakivel, aki nem Rhode. De Justin olyan… vakmerő volt. Izgalmas. Gyönyörűbb, mint a legvadabb álmaim. Sosem gondoltam volna, hogy egyszer majd újra tizenhat éves leszek… ahogyan azt sem, hogy visszatér a múltam, és kísérteni kezd

Véleményem

Lenah
Nagyon régen olvastam vámpíros könyvet. Kellett a szünet és úgy éreztem, hogy elj
ött az idő arra, hogy újra olvassak róluk, hisz mégiscsak az egyik kedvenc természetfeletti lényem.

Az első oldalak után először kétségbeestem. Féltem, hogy nem jól választottam új vámpíros könyvet. Furcsa volt az oda-visszaugrálás az időben és különben is ki hallott már olyanról, hogy egy vámpír újra ember akarjon lenni? Főleg, ha ő az eddig élt egyik leghatalmasabb vámpírnő?

Viszont a válaszra szép lassan rávezetett az írónő, mégpedig olyan módon, hogy egy szemernyi kétségem sem maradt affelől, hogy Lenah miért választotta ezt az utat. Megértettem a szerelmét/hűségét/ testvériségét Rhode iránt.
Már nem csak kívülről szemlélem a boldogságot
Rhode
Vicces volt megismerni egy olyan ember szemszögéből a világot, aki bár több évszázadot leélt, mégis az utolsó évszázad kimaradt az életéből vagyis a legnagyobb változásokból! Autók, számítástechnika, beszédstílus, ételek szinte mindenre kiterjedt az írónő és ezért tényleg hálás vagyok.
Ezenkívül, ahogy egyre inkább válik újra emberré Lenah, szerez új barátokat, lesz életében először szerelmes
Vicken
emberként, és válik a társadalom szinte teljes jogú tagjává, úgy szorul a nyaka körül a hurok és válik egyre kiélezettebbé, izgalmassá a helyzet. Hisz Lenah egy rettentő veszélyes és mindenre elszánt vámpírszövetséget hagyott maga után, akik miután rájönnek arra, hogy a szövetség tagja, az úrnőjük, a vámpírkirálynőjük cserbehagyta őket... elindul a hajtóvadászat!

Egy-két logikai bakit leszámítva úgy éreztem, hogy a történet jól van felépítve. Fokozatosan ismerjük meg a múltat és jelent. Számomra külön öröm volt a gyógynövényekről olvasni, amit szorgosan ki is jegyzeteltem nektek. Szeretem az ilyen régi időkből visszamaradt népi praktikákat. Mert fikció ide vagy oda, ezeknek van alapja. Bár ebből kiindulva, lehet hogy a vámpíroknak is ? ;-P
A növények természetüknél fogva hatalommal rendelkeznek. Ahogyan a kövek is. Minden - a virágok, a növények, a talaj, sőt még a vámpírként az ereimben csörgedező fekete mágia is - a földből származik.
Én bátran ajánlom a könyvet mindenkinek. Aki szereti a vámpírokat és azoknak is, akik nem, mert ez nem a szokványos vámpírsztori. Ráadásul folytatása várható!!!




Megtetszett?

Beleolvasok>> 

Rendeld elő 20% kedvezménnyel a képre kattintva!


Gyógynövények és virágok

Gyermekláncfű
A virág feje nem nagyobb egy tízcentisnél, és állítólag szerencsét hoz, ha az ember magánál hordja.
Rozmaring
 Ezt a virágot azért szokás az ajtóra akasztani, hogy megvédje az embert. És emlékeztesse rá, hogy vigyázzon magára.
Levendula
Ez a növény megvéd a gonosz erőktől, ha az ember üldözik és áldást hoz a házra, amelynek az ajtaját díszíti.
Rózsa
Tegyél rózsát a teádba és elhozza neked a szerelmet.
Almavirág
... körbenéztem, hogy almavirágot keressek. Az szerencsét hoz.
Körömvirág
Hihetetlen gyógyereje van. Jó a harapásra
Sarkantyúvirág
Boldogságot hoz. Bárhol légy is.
Kakukkfű
Parányi, lila virágok - éppen csak akkorák, mint a körmöm hegye - ringatóztak egy hosszú zöld száron. A kakukkfüvet hagyományosan a lélekmegújító szertartásokhoz használják.
Orchidea
Úgyhogy orchideát hoztam, mert ez jelenti a ... - szerelmet - fejeztem be helyette. 

Nyereményjáték

A Könyvmolyképző Kiadó jóvoltából hárman nyerhetnek egy-egy példányt a könyvből. 
Nincs más dolgotok, mint a hat állomáson összeszámolni minden egyes vércseppet. 
Az alábbi rafflecopter doboz megfelelő sorait kitöltve máris esélyesek vagytok a nyerésre. 
Szerencse fel!!!!
A kiadó csak Magyarország területére postáz.
A nyerteseket kérjük, hogy 72 órán belül vegyék fel a kapcsolatot velünk, utána új nyertest sorsolunk



A blogturné állomásai


06. 07. MFKata gondolatai
06/11 Dreamworld


MFKata a Blogturné Klub csoport tagja


0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ha a blogról elviszel valamit,
kérlek jelöld meg az oldalam forrásként!

Facebook

Értékelés

★ ★ ★ ★ ★
Tökéletes.
Többször is újraolvasnám!
★ ★ ★ ★
Nagyon kellemes.
Lehet, hogy elolvasom még egyszer.
★ ★ ★
Jó, de nem ájultam el tőle.
Nem valószínű, hogy újraolvasom.
★ ★
Nem rossz, de nem is jó.
Nem szeretném újraolvasni.
Borzalmas.
Időpocsékolás.

Keress rá...

Blogarchívum