MFKata

• 3 kisfiú anyukája • műkörömépítő • blogger • twimom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász •

Kapcsolat

 Moly.hu    Goodreads    Facebook
 Snitt    Pinterest   
   

Mérföldkövek

Legnagyobb napi letöltés 2014. május 26 > 1328
Legnagyobb havi letöltés 2015. április > 11 246
Legtöbbet látogatott post 2016-ban > 2915

0>> 2012. január 13.
1 000>> 2012. június
10 000>> 2013. április
50 000>> 2013. december
75 000>> 2014. május
100 000>> 2014. augusztus
200 000>> 2015. szeptember

Rendszeres olvasók

Látogatók

Ti ezt olvassátok tőlem

2014. október 3., péntek
A Maxim Kiadó elhozta nekünk a 
A halál szépséges szolgálólányai trilógia második részét, a Sötét diadalt. 
Robin LaFevers sorozata a késő tizenötödik századba, 
egy harcokkal és női orgyilkosokkal teli világba kalauzol el minket.

Tarts velünk az állomásokon, 
ismerd meg ezt a világot és ha szerencsés játékos vagy, 
megnyerheted a könyv egyik példányát! 
Jó szórakozást!


Kiadói sorozat: Dream válogatás



Oldalak száma: 448

ISBN: 9789632615158

Fordító: Bozai Ágota

Várható megjelenés: 
2014. szeptember 23.

Eredeti ár: 2 999,- Ft

MFKata: ★★★★

   

Árulás, hűtlenség és veszély Szerelem és kaland, történelem és varázslat, bosszú és megváltás keveredik a Gyilkos kegyelem folytatásában. A XV. századi Franciaországban Sybella az elkeseredéstől és a gyásztól félig eszét vesztve érkezik a Halál titkos kolostorába. A halál szolgálólányai készségesen menedéket adnak neki. A segítségnek azonban ára van… Sybellát, akinek természetes tehetsége van a halál és a csábítás művészetében, a kolostor legveszélyesebb fegyverei között tartják számon. Ám ezek az orgyilkos képességek nemigen vigasztalják, amikor újra vissza kell térnie abba az életbe, amely kis híján megőrjítette. És miközben Sybella maga a halál istene által kovácsolt fegyver, a cél érdekében az istenség kénytelen lehetetlennek tűnő küldetésre indítani a lányt. Amikor a halál szolgálólánya a várbörtönben váratlan szövetségest talál, vajon a bosszún kívül talál magának mást is, amiért érdemes élni? Mint a sorozat első részét, LaFevers ezt a regényét is egymást szikrázóan gyorsan követő kalandokkal töltötte meg. Kitűnően ábrázolt karakterek, és egy gyors észjárású, bátor, lenyűgözően erős hősnő.

A sorozat első kötet tavaly olvastam és emlékszem, hogy nagyon vártam Sybella történetét, mert bár nem túl sokat tudtunk meg akkor róla, annyi emlékem maradt, hogy ő egy vagány, talpraesett csaj. 
Egy igazi bérgyilkos a gyönyörű külső mögött.

De megjegyezzem, hogy a két részt körülbelül egy év és cca 100 könyv választja el egymástól és bizony a történetet nem igazán tudtam teljes egészében felidézni.
Ami azért volt zavaró, mert így egy kis képzavarba kerültem, hogy a történet most folytatódik vagy egy kicsit visszatekerünk az időben, vagy mikor is vagyunk? Igazán irigy voltam azokra, akik szinte egymás után olvasták a két részt, mert nagyon nehezen sikerült beillesztenem a könyvet a történet nagy egészébe. Körülbelül a felénél esett le a tantusz, amikor felbukkan a színen Ismae és Duvall. Akkor helyére kattant minden és nagy örömmel fogadtam a régi ismerősök felbukkanását!

Mondjuk Rémlovag feltűnésére azonnal felcsillant a szemem. Ő megmaradt az emlékezetemben, hogy egy nagy maci, akit már az előző részben is nagyon megkedveltem. Így már az első pillanattól kezdve drukkoltam annak, hogy Sybellaval egymásra találjanak!

Mert ugye a történetet Sybella szemszögéből ismerjük meg és nagyon hamar megismerjük az ő háttértörténetét. Persze sejtettem, hogy amögött a rideg páncél mögött biztosan húzódik valami szörnyűség, de bevallom, hogy ilyen fertőre nem számítottam. Az írónő nem fukarkodott a kegyetlenséggel Sybella esetében. És egyre jobban értehetővé válik minden cselekedete is számunkra, illetve engem csak megerősített abban, hogy szüksége van a Rémlovagra.

Számomra a romantikus szál kicsit kevésre sikeredett, de kárpótolt érte a sok akció és történetleírás. Ebben nem szenvedünk hiányt és akik szeretik az ilyen kalandos regényeket, nekik bátran ajánlom a könyvet! Nagyon szerettem a lovon ülős, menetelős részeket, harcokat, valamint az akkori emberek életének a mindennapjait (Guion és Bette). Fantasztikus!

A fantasy részével egyáltalán nem voltam megelégedve. Halvány emlékeim maradtak az előző részből, de helyére tenni a dolgokat csak a könyv végére sikerült. Addig úgy éreztem, hogy Mortain és minden egyéb csak legenda és semmi "valóság alapja" nincs. Még a kísértetek felbukkanása sem győzött meg igazán arról, hogy valóban létezik itt a természetfeletti. 

Ezt erősítette meg benne az a bolond apátasszony is, mert teljesen úgy viselkedett, mintha minden egyes cselekedét nem Mortain szolgálatából, hanem csakis önös érdekekből teszi. Hogy örültem, amikor Sybella szembeszállt vele!

Szerintem a stílus kedvelői nem fognak csalódni, mert nagyon izgalmas és pörgős könyv, bár én személy szerint kicsit több Rémlovagot is elviseltem volna! ;-)

A sorozat jelenleg három részből áll, a harmadik rész külföldön várhatóan november 4-én jelenik meg. Így nem tudom, hogy itthon mikorra várható, de egyben biztos vagyok, hogy szeretném elolvasni Annith történetét is, mert ő most csak említésképpen került szóba a könyvben. 

Olvass bele!!!

Ha megtetszett, akkor 30% kedvezménnyel meg is rendelheted!!!

Külföldi borítómustra


Az én szerény véleményem szerint a legütősebb az orosz ( 2. sor közepe) lett a legütősebb :-)

Játsszunk!!!

Sybellát, akinek természetes tehetsége van a halál és a csábítás művészetében,
a kolostor legveszélyesebb fegyverei között tartják számon.
De nem ő az egyetlen fikcionális női bérgyilkos,
akitől még kedvenc 47-es ügynökünk is behúzná fülét-farkát.

9 blog, 9 hírhedt női bérgyilkost takar.
Vajon le tudod-e leplezni őket, mielőtt az áldozatukká esnél?
A feladatod, hogy a leírások alapján találd ki melyik blog, melyik bérgyilkost rejti.
Segítségül kapsz egy-egy képet is.

Szabályok:

A rafflcopter helyes kitöltése:
KÖTELEZŐ:
+1 pont E-mail cím megadása
+9 pont MINDEN állomás kitöltése
OPCIONÁLIS, NEM KÖTELEZŐ:
+5 pont Lájkolni a BTK facebook oldalát
+5 pont Lájkolni a Dream Válogatás facebook oldalát
+10 pont Egy tetszőleges blogon írd meg hozzászólásban, ki a kedvenc fikcionális orgyilkosod!




Ő is és a férje, John is profi bérgyilkosok,
bár egyikőjük sem tudja ezt a másikról.
Igen, jól gondolod, ahogy fény derül a valódi személyiségükre,
a dolgok kissé eldurvulnak, és a páros a saját otthonát is porig rombolja,
miközben egymást próbálják eltenni láb alól.

A blogturné állomásai

09/27 Deszy könyvajánlója - Interjú
09/28 Dreamworld - Kedvcsináló idézetek
10/01 Angelika blogja - Trailer
10/03 MFKata gondolatai
10/05 Always Love a Wild Book - Tündérmesék

4 megjegyzés:

  1. Szia! Gamora a kedvenc kedvenc fikcionális orvgyilkosom.
    (Név: Piros Nóra)

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok!

    Az én kedvencem Celaena Sardothien az Üvegtrónból :)

    VálaszTörlés
  3. a kedvenc gyilkosom természetesen celaena sardothien, ki más.

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Az én kedvenc bérgyilkosom Edward/Ted az Anita Blake sorozatból, és Bones a Cat és Bones sorozatból. :)) Lehetetlen választani közülük :D
    (Tóth Evelin)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ha a blogról elviszel valamit,
kérlek jelöld meg az oldalam forrásként!

Facebook

Értékelés

★ ★ ★ ★ ★
Tökéletes.
Többször is újraolvasnám!
★ ★ ★ ★
Nagyon kellemes.
Lehet, hogy elolvasom még egyszer.
★ ★ ★
Jó, de nem ájultam el tőle.
Nem valószínű, hogy újraolvasom.
★ ★
Nem rossz, de nem is jó.
Nem szeretném újraolvasni.
Borzalmas.
Időpocsékolás.

Keress rá...

Blogarchívum