MFKata

• 3 kisfiú anyukája • műkörömépítő • blogger • twimom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász •

Kapcsolat

 Moly.hu    Goodreads    Facebook
 Snitt    Pinterest   
   

Mérföldkövek

Legnagyobb napi letöltés 2014. május 26 > 1328
Legnagyobb havi letöltés 2015. április > 11 246
Legtöbbet látogatott post 2016-ban > 2915

0>> 2012. január 13.
1 000>> 2012. június
10 000>> 2013. április
50 000>> 2013. december
75 000>> 2014. május
100 000>> 2014. augusztus
200 000>> 2015. szeptember

Rendszeres olvasók

Látogatók

Ti ezt olvassátok tőlem

2014. október 28., kedd
Azt hiszem ideje lesz azt is megválogatnom, hogy kinek mikor mit szólok be, mert sosem tudhatom, hogy később milyen úton-módon vág vissza.
Volt ugyanis, hogy Corteznek megemlítettem, hogy tuti bankot rabolt vagy könyvesboltot?,
mert annyi könyvet szerzett mostanában...
Úgy érzem, hogy édes a bosszú és pont ezért kaptam meg a Musical Book Tag-et tőle :-)

De bátran állok minden kihívás elé!!!

1. PSY - Gangnam Style: Egy felkapott könyv, amit te is nagyon szeretsz. 

Colleen Hoover: Reménytelen
Ez jutott először eszembe. Utólag olvasva pár kritikát, aláírom, hogy vannak hibái. De én imádom, minden hibájával együtt!

2. Adele - Someone Like You: Egy könyv/könyvsorozat, amin nehezen túllépni, annyira szomorú lettél, hogy vége.

Nehéz választás. Már csak azért is, mert alig akad pár olyan sorozat, amit sikerült végigolvasni. Illetve mindegyik vége miatt szomorú voltam, hisz nincs tovább. De talán a Harry Potter. Annyi éven át kísértem végig Harry történetét (mind az ő és mind az én szemszögemből), hogy az utolsó fejezet után éreztem a legnagyobb szomorúságot, hogy nincs tovább.

3. Tomes Jones - Sexbomb: Az első erotikus könyv, amit valaha olvastál. 

Még jó, hogy nem az a kérdés, hogy mikor olvastam 
Az első ilyen könyv, amiben voltak erotikus elemek (mert ez nem konkrétan erotikus könyv, de volt benne lényeg) Nora Roberts: Királyt Skóciának!

4. Katy Perry - Dark Horse: Egy könyv, aminél teljesen másra számítottál, mint amiről ténylegesen szólt.

Karen Marie Moning: Keserű ébredés
Nesze nekem csillivilli, apró, szárnyas tündérek és Csingiling

5. Pokémon: Egy könyv, ami a legelső olvasmányaid között volt. 

Erich Kästner: A két Lotti. Ez a legelső olvasmányom. Mai napig nagy kedvencem. A legjobb kezdő könyv egy kislánynak!

6. Miley Cyrus - Wrecking Ball: Egy könyv, ami teljesen lerombolt téged. 

John Green: Csillagainkban a hiba
Ehhez annyit kell tudni, hogy az elmúlt két évben a családunkban a rák többször felütötte a fejét, Nehezen is kezdtem a könyvnek és a végén úgy éreztem magam, mint akin átment egy úthenger.

7. Pharrell Williams: Happy: Egy könyv, aminek az olvasása közben nem tudtad abbahagyni a mosolygást/nevetést.

Carina Bartsch: Cseresznyepiros nyár
Szerintem én még nem nevettem ennyit könyvön :D

8. Frozen - Let It Go: Egy könyv, amiben egy olyan testvérpár van, akiket nagyon szeretsz.

Magaslabda: Csontváros >.<
Simone Elkeles: A vonzás szabályai - lehet nem szeretni a Fuentes fivéreket?
10. válasz

9. Calvin Harris ft. Ellie Goulding - Need You Love: Egy nyálas könyvbeli szerelmespár, akiket ki nem állhatsz.

No.... komoly kutatómunka indul.... Van ilyen egyáltalán? Olyan van, hogy egy szereplőtől falra mászom, de hogy kettő??? Kéne valami nagyon gagyi könyvet is olvassak, hogy az ilyen kérdésekre tudjak válaszolni 

10. Iggy Azalea - Fancy: Egy könyvborító, amit imádsz.


Ehhez nem kell kutatómunka, mert imádom a szemes, angyalos és nagy rucis ruhákat!!! Így aztán választék van dögivel! A legújabb szerelem ez >>

11. Lady Gaga - Bad Romance: Egy könyv, amiben tiltott szerelem van. 

Wendy Higgins- Angyali gonosz
Nincs annál rosszabb, hogy az életedbe kerül, ha a szerelmedet választod ;-) De Kaidan megéri 

12. Ariana Grande - Problem: Egy szereplő, akit utálsz.

Velem nincs nehéz dolog, mert a gonosz karaktereket általában utálom. Bár tény, hogy különös és kegyetlen kínzási kényszert általában a bántalmazók váltják ki belőlem. Az Elakadó lélegzetben pl Carol. De ugyanezt éreztem a Reménytelenben is, viszont itt a spoilerveszély miatt nem mondanék nevet. Szóval őket utálom, sőt gyűlölöm.

Legyek én is gonosz? 
Kíváncsian várom a ti válaszaitokat!!!


0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ha a blogról elviszel valamit,
kérlek jelöld meg az oldalam forrásként!

Facebook

Értékelés

★ ★ ★ ★ ★
Tökéletes.
Többször is újraolvasnám!
★ ★ ★ ★
Nagyon kellemes.
Lehet, hogy elolvasom még egyszer.
★ ★ ★
Jó, de nem ájultam el tőle.
Nem valószínű, hogy újraolvasom.
★ ★
Nem rossz, de nem is jó.
Nem szeretném újraolvasni.
Borzalmas.
Időpocsékolás.

Keress rá...

Blogarchívum