MFKata

• 3 kisfiú anyukája • műkörömépítő • blogger • twimom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász •

Kapcsolat

 Moly.hu    Goodreads    Facebook
 Snitt    Pinterest   
   

Mérföldkövek

Legnagyobb napi letöltés 2014. május 26 > 1328
Legnagyobb havi letöltés 2015. április > 11 246
Legtöbbet látogatott post 2016-ban > 2915

0>> 2012. január 13.
1 000>> 2012. június
10 000>> 2013. április
50 000>> 2013. december
75 000>> 2014. május
100 000>> 2014. augusztus
200 000>> 2015. szeptember

Rendszeres olvasók

Látogatók

Ti ezt olvassátok tőlem

2015. április 20., hétfő


Kiadói sorozat: Dream válogatás

SorozatCsak lélegezz! #3

Besorolás: romantikus, YA

Oldalak száma: 496

ISBN: 9789632615226

Fordító: Bozai Ágota

Várható megjelenés: 
2015. április 23.

Eredeti ár: 3 999,- Ft (keménykötés)

MFKata: ★★★★★ (kedvenc)

Moly  Goodreads  Maxim Kiadó  Blogturné Klub  Olvass bele!  Vedd meg!

,,Belülről égtem. Gondolkodtam, mit tehetnék, hogy ezt a kínt tudatom mélyének sötétjébe toljam, és visszajuthassak közönyös, tompa állapotomba. Egyedül nem fog menni. Segítség kell. Muszáj megoldást találni." 
Emma elhagyja Weslynt és mindenkit, akit ott ismert; a Stanford egyetem hallgatója lesz, ahogy mindig is remélte. Korábbi énjének csak árnyéka, teljesen megváltozott. Össze van törve, és csak úgy lehet újra teljes egész, ha felismeri értékeit és megbocsát magának. Emma megtanulja, hogy az őszinteség nagyon tud fájni, jobban, mint az árulás, és az igazság ára az, hogy elveszti egyetlen igaz szerelmét.
A trilógia utolsó részét az olvasók az utolsó oldalig lélegzet-visszafojtva fogják olvasni.

Véleményem

A Csak lélegezz trilógia első része hatalmas kedvencem lett, majd' megvesztem a folytatásért. Bár a második rész nem lett kedvenc (ennek is biztos Jonathan az oka) mégis megszerettem annyira Emma és Evan történetét, hogy nem hagyhattam ki. 

A történet egy időbeli ugrással kezdődik, eltelt két év. Látszólag Emma a gyógyulás útjára tért, hamar rájövünk, hogy ez nem így van, mert még mindig küzd a belső démonaival. Ellenben érezni, hogy belül változott meg Emma és talán tényleg itt az idő a változásra.
Az életet választottam. A szerelmet választottam. Azt, hogy levegőt veszek.
Nézzük csak sorba: van ez az új fickó, Cole. Azt hiszem ő volt az egyetlen olyan fickó, akit tudtam volna kedvelni, mert nem volt erőszakos és hagyta Emmát apró léptekkel gyógyulni. Még akkor is, ha szívem mélyén tudtam, hogy ő csak egy "pótlék", de mégis hiszem, hogy fontos szerepe volt Emma gyógyulási folyamatához. 

Aztán az alkohol. Nem kevés mennyiségű vodka, tequila, margarita (martini nincs? :P ) fogy a könyvben. Ami sokakban ellenérzést válthat ki, de nekem ettől lett hiteles és bevallom őszintén láttam az életben ennél durvább szétcsúszásokat is. Sajnos. Nem tudtam volna csak egyszerű berúgással elhinni, hogy ő tényleg megjárta a poklot és úgy döntött, hogy itt a vége. De igenis kell, hogy Emma is a gödör mélyére kerüljön. Mert ott döbben rá, hogy most kell változtatnia, most kell élnie, lélegeznie.
Ha múltad hibáiban élsz, csak azt éred el, hogy tönkreteszed a jövődet.
És persze nagy mázlija, hogy olyan barátai vannak, mint Sara és Serena. Mert az egyetem új barátokat hoz Em életébe, ami szintén nagyban hozzájárult a gyógyulásához. A tetkóról nem is beszélve (szinte mindenkinek kell egy gyógyító tetkó) 
Sosem leszel képes elengedni. Azért vagy ott… mert hozzá tartozol. 
És ott van neki Evan. Mert ő is visszatér és a felbukkanásával az írónő bevezette a váltott szemszöget. A cselekményt innentől kezdve kettejük szemén keresztül ismerjük meg. Nagyon tetszett, mert így Evan érzéseit, múltját és félelmeit is megismertem. Nagyszerű húzás volt az írónőtől, így tényleg minden érzelmet és cselekedetet tisztán látunk, nem marad bennünk kérdés.
...bármi is legyen az, amit még elhallgatsz előlem, amiért azt hiszed, hogy gyűlölni foglak, azt akarom, hogy tudd elmondani nekem és tudd, hogy bármennyire is fog fájni nekem, nem megyek sehová; melletted maradok.
Hiszem, hogy az írónő a legjobb befejezést választotta a könyvnek. Az epilógustól, mindentől függetlenül ne feledjük, hogy ez egy sorozat lezáró kötete olyan, mint egy búcsú. Végigkíséred a szereplőket életük legnehezebb időszakán, velük izgulsz ébredsz-alszol-szeretsz és szenvedsz, aztán végül együtt örülsz. És legvégén el kell engedned őket. Vagy újra is kezdheted! ;-) Keserédes, mint az egész sorozat, de én imádtam!

Én nem élhetek nélküled. És te nem élhetsz nélkülem. Egymás nélkül nem élünk igazán.

Összegezzük: Szívbemarkoló történet. Felejthetetlen szereplők. Érzelmi hullámvasút. Kedvenc.



A sorozat

Mivel ezzel a kötettel lezárul a Csak lélegezz trilógia, rendhagyó blogturné extrával készültünk. A sorozat részeit egy-egy kedvenc idézetünkkel, és az ahhoz szerintünk leginkább illő zeneszámmal szeretnénk felidézni. Tartsatok velünk ezen a hangulatos utazáson!

Elakadó lélegzet

– Szeretlek.
Szívem hangosan dobolt. Ezt a szót még soha, senki nem mondta nekem.
 

Visszafojtott lélegzet

Azon az éjszakán, amikor ott feküdtél sebesülten és alig lélegeztél, megígértem. Megígértem, hogy örökké szeretni foglak, és soha senki nem bánthat téged.

Boldogító lélegzet

Amikor nem voltál mellettem, hogy megments… akkor is miattad vettem mégis levegőt.



Játsszunk!!!

A korábbi kötetekből már tudhatjuk, hogy Evan számára sokat jelent a fényképezés, a mostani részből pedig kiderül, hogy a szörfözés Emmával közös hobbijukká válik. Épp ezért a mostani játékban az lesz a feladatotok, hogy kitaláljátok, melyik szörfösök által kedvelt nyugat-amerikai településen készültek a lélegzetelállító sport fotók. 
Figyelem! A megfejtéseket elküldés után nem áll módunkban javítani. A nyerteseknek 72 órán belül válaszolniuk kell a kiértesítő emailre, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk. A kiadó csak magyarországi címre postáz.

A blogturné



04.13. - Angelika blogja


04.18. - Dreamworld

04.20. - MFKata gondolatai

04.21. - Kristina blogja


0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ha a blogról elviszel valamit,
kérlek jelöld meg az oldalam forrásként!

Facebook

Értékelés

★ ★ ★ ★ ★
Tökéletes.
Többször is újraolvasnám!
★ ★ ★ ★
Nagyon kellemes.
Lehet, hogy elolvasom még egyszer.
★ ★ ★
Jó, de nem ájultam el tőle.
Nem valószínű, hogy újraolvasom.
★ ★
Nem rossz, de nem is jó.
Nem szeretném újraolvasni.
Borzalmas.
Időpocsékolás.

Keress rá...

Blogarchívum