MFKata

• 3 kisfiú anyukája • műkörömépítő • blogger • twimom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász •

Kapcsolat

 Moly.hu    Goodreads    Facebook
 Snitt    Pinterest   
   

Mérföldkövek

Legnagyobb napi letöltés 2014. május 26 > 1328
Legnagyobb havi letöltés 2015. április > 11 246
Legtöbbet látogatott post 2016-ban > 2915

0>> 2012. január 13.
1 000>> 2012. június
10 000>> 2013. április
50 000>> 2013. december
75 000>> 2014. május
100 000>> 2014. augusztus
200 000>> 2015. szeptember

Rendszeres olvasók

Látogatók

Ti ezt olvassátok tőlem

2015. június 3., szerda

A WOW Kiadó főleg a new adult műfajt népszerűsíti a magyar olvasók körében azáltal, hogy nemcsak sikeres, de egyedi és színvonalas szórakoztató könyvekkel lepi meg olvasóit. A Blogturné Klub 5 bloggere kapott lehetőséget, hogy megismerje, majd népszerűsítse olvasótábora között Calia Read: Szétcsúszva - Unravel c. könyvét.

Szerző: Calia Read

Kiadói sorozat: ?

Sorozat: Fairfax #1


Oldalak száma: 328

ISBN: 9789631223286

Fordította: Dudás Éva

Megjelenés: 2015. június 4.

Eredeti ár: 3 490,- Ft

MFKata: ★★★★★

 Moly Goodreads  Gabo  Blogturné Klub  Olvass bele!  Vedd meg!

Naomi Carradine vagyok.
Hat hónapja még boldog voltam.
Egy hónapja diliházba zártak.
Tegnap Lachlan meglátogatott. Megcsókolt. És azt mondta, kezd elmenni az eszem.
Órákkal később Max belopózott a gondolataimba. Emlékeztetett arra, hogy nem vagyok őrült, és hogy szüksége van a segítségemre.
Néhány perce, amikor próbáltam összerakni a múltamat, még távolabb sodródtam a valóságtól.
És most… mindenki azt hiszi, megbolondultam. De tudom, hogy ő létezik, és kellek neki.
Te hiszel nekem?

Véleményem

Amikor kiszivárogtak a friss megjelenések a WOW Kiadó háza tájáról az Unravel- Szétcsúszva volt az első könyv, amire azt mondtam, hogy ezt olvasnom kell.

A történetet egy mentálisan sérült lány szemszögéből ismerjük meg. Ami azért nem egyszerű, mert Naomi elmegyógyintézetben van és nem ám úgy, ahogyan más regényekből megszokhattuk (félreállítás céljából bekerülnek), hanem tényleges tévképzetek gyötrik. Annyira, hogy az első oldalakon nem tudtam eldönteni, hogy misztikus könyv lesz vagy reális. Nos az utóbbi feltevésből induljunk ki. 

A cselekmény két szálon fut: 
JELEN: amikor Naomi megpróbál rendbe jönni, talpraállni. Szeretnem meggyógyulni és kijutni a diliházból és ebben segítségére van Lachlan. Egy kedves, szimpatikus srác, az első szerelem.
Tudom, hogy ez nem könnyű magának. Csak jusson az eszébe, hogy a legtisztább lelkek is magukban hordozzák a sötétséget. Lehet, hogy nehéz észrevenni. Talán sikerült tökéletesíteniük annak a művészetét, hogy elrejtsék a világ elől. Vagy talán az elméjük egy sötét sarkában bújik meg. De ott van. Ezen a világon senki sem mentes a sebektől.
MÚLT: Naomi a dilidokijának elkezd mesélni a múltjáról. Így ismerjük meg legjobb barátnőjét Lanát, valamint Maxot, aki egy könnyű, nyári kalandnak indult

Max egy szexi pasi, aki sikeres a munkájában és az első pillanattól kezdve sistereg a levegő a Naomi és közte. Az egyetlen bibi ugye, a jelenből megismert Lachlan. Csak miatta nem zúgtam bele én is ebbe a félistenbe.
Lana viszont egy visszahúzodó lány, az ellentéte Naominak. Bár néha úgy éreztem, hogy kiegészítik egymást. Nem véletlenül a legjobb barátnők gyermekkoruk óta. 

Szép lassan elkezd formálódni a történet- egyre jobban izgultam Naomiért és nagyon kíváncsi voltam, hogy mi volt az a brutális esemény, amitől ennyire szétcsúszott. Ahogy megismered a múltját, a múltjában lévő eseményeknek sem tudtam magam átengedni. Nem tudtam önfeledten örülni Maxnek vagy akár a főiskolának, hisz tudod, hogy valami olyan kegyetlen, lélekfacsaró esemény következik, ami képes szétzilálni egy emberi elmét. És tudod, hogy ott van Lachlan is, aki most van, de akkor hol vannak a többiek?
Isten minden elmének felajánlja a választást az igazság a és a megnyugvás között. Válaszd, amelyiket kéred, mindkettő nem lehet a tiéd.
Ezzel párhuzamosan a jelenben Naomi küzd a látomásokkal, félelmekkel és a fájdalommal. Ez a furcsa kettősség végigvezet a könyvön, ahogyan a rossz megérzés is.

A mindenkit sokkoló végétől függetlenül, nem sorozat a könyv. Aminek külön örülök, mert szerintem a sztori így lett kerek egész. Egy sorral sem kell több, hisz zseniálisan fel van építve a történet. Csak a megrázkódtatás miatt olvastam én is újra az utolsó 20 oldalt, mert ekkora bombát elsőre, tényleg nehéz felfogni. Sőt! Az egész könyvet újra szeretném olvasni. Ezt újra át kell élnem.

Mert a maga brutális valóságával együtt is nagyszerű könyv, amit nem lehet letenni.

Mindenképpen felnőtt olvasóknak ajánlanám, illetve azoknak akik szerették az Elakadó lélegzet című könyvet, mert szerintem ők is újabb kedvencet avatnak majd.


Játsszunk!

Naomi Carradine diliházba kerül, látogassunk meg hát mi is párat. :) A Szétcsúszva turné keretén belül, a WOW Kiadó által felajánlott egy példányt a Szétcsúszva c. könyvből azok között sorsoljuk ki, akik a legtöbb filmek által híressé vált bolondok házát/elmegyógyintézetet felismer. Filmcímet, de akár magának az elmegyógyintézetnek a nevét is elfogadjuk megoldásként.


Figyelem!
A sorsolásban azok vesznek részt, akik minden kérdésre helyesen válaszoltak, valamint felhívjuk a figyelmeteket, hogy a válasz elküldése után már nem áll módunkban manuálisan javítani rajta.
A kiadó csak Magyarország területére postáz. A nyerteseket e-mailben értesítjük. Amennyiben 72 órán belül nem jelentkezik a szerencsés, újabb nyertest sorsolunk.


A blogturné állomásai



06.01. - Kelly & Lupi olvas
06.03. - MFKata gondolatai
06.05. - Deszy könyvajánlója
06.07. - CBooks
06.09. - Kristina blogja


0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ha a blogról elviszel valamit,
kérlek jelöld meg az oldalam forrásként!

Facebook

Értékelés

★ ★ ★ ★ ★
Tökéletes.
Többször is újraolvasnám!
★ ★ ★ ★
Nagyon kellemes.
Lehet, hogy elolvasom még egyszer.
★ ★ ★
Jó, de nem ájultam el tőle.
Nem valószínű, hogy újraolvasom.
★ ★
Nem rossz, de nem is jó.
Nem szeretném újraolvasni.
Borzalmas.
Időpocsékolás.

Keress rá...

Blogarchívum