MFKata

• 3 kisfiú anyukája • műkörömépítő • blogger • twimom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász •

Kapcsolat

 Moly.hu    Goodreads    Facebook
 Snitt    Pinterest   
   

Mérföldkövek

Legnagyobb napi letöltés 2014. május 26 > 1328
Legnagyobb havi letöltés 2015. április > 11 246
Legtöbbet látogatott post 2016-ban > 2915

0>> 2012. január 13.
1 000>> 2012. június
10 000>> 2013. április
50 000>> 2013. december
75 000>> 2014. május
100 000>> 2014. augusztus
200 000>> 2015. szeptember

Rendszeres olvasók

Látogatók

Ti ezt olvassátok tőlem

2015. június 1., hétfő

A Maxim Kiadó jelenteti meg Könyvhétre Sherry Gammon: Port Fare trilógiájának harmadik részét Elviselhetetlen címmel. A Blogturné Klub ez alkalommal rendhagyó turnét tart, kicsit felelevenítjük a sorozat második részét is, ami a Hihetetlen címet viseli. Érdemes követni a turné hat állomását, egy példány Elviselhetetlen című könyv kerül kisorsolásra a kiadó felajánlásában.



Szerzők: Sherry Gammon

Kiadói sorozat: Dream válogatás

Sorozat: Port Fare #2

Besorolás: romantikus, NA

Oldalak száma: 310

ISBN: 9789632615431

Fordító: Kocsi Anikó

Megjelenés: 2014. október 7.

Eredeti ár: 2 999,- Ft 

MFKata: ★★★★★

Moly  Goodreads  Maxim Kiadó  Blogturné Klub  Olvass bele!  Vedd meg!

Deliah Lopez Dreser családi ügyben száll a ringbe, és ha igaz is, hogy az alma nem esik messze a fájától, a lányt nem érdemes lebecsülni – szélvészként robban be Cole látóterébe, aki nem marad érzéketlen iránta. Persze nem lehet tudni, hogy a csábítás hátterében nem bosszú áll-e – bosszú Lilah fivérének haláláért. Maggie és Seth megtudja az igazságot, ami próbaköve lehet barátságuknak. Most azonban nem egy Dreser lesz az, aki felkavarja Port Fare-t, hanem Cole jóbarátja, Booker. Vajon Booker teljesen rossz úton jár? Ez nem jellemző rá…

Véleményem

Úgy döntöttem, hogy a nyáron szeretném befejezni azokat a sorozatokat, melyek összes része megjelent és legalább egy részét olvastam. A friss megjelenések között bele-belefutottam Sherry Gammon Port Fare trilógiájába, melynek záró kötete most a Könyvhéten jelenik meg, így sorsszerűnek éreztem, hogy most olvashatom a második részt.
Bár az első részből én hiányoltam valamit, mégis annyi jót olvastam a sorozatról, hogy reménykedtem ez a rész más lesz.

Szóval nagy várakozásokkal telve kezdtem a sorozatnak és meglepődtem, hogy sokkal könnyebben
azonosultam Lilah-val, mint anno Maggie-ve.. Biztos a mafffiózó múltjában vannak közös vonások, vagy a göndör haj, esetleg a kora miatt, de azonnal éreztem, hogy az ő karaktere közelebb áll hozzám.

Aztán a másik Cole. Ritkán vagyok oda a visszahúzódó, majdnem unalmas pasikért, de Cole tényleg elvarázsolt. Minden ballépése és kétbalkezessége ellenére sem lett tutyimutyi, hanem férfi maradt. Ez tényleg becsülendő. Amikor oda kellett lépni, akkor megtette és ha kellett a szerelmét is megvédte másokkal szemben. Arról nem is beszélve, hogy apró spoilert engedjetek meg, de ki tudna ellenállni egy olyan fickónak, akinek Harley Davidsonja van és a bútorboltban nyitott számlájához szabad
kezet ad a szeretett nőnek. Ezt én is bevezettetném ;-)

Tudom, hogy az előző részben engem zavart az, hogy Seth fiatalabbnak adta ki magát. Ettől számomra a krimi szállal sem voltam kibékülve. Ellenben most eltelt három év és mintha minden apró kocka a helyére került volna. Tisztán láttam a szerepeket, sőt számomra még izgalmasabb is volt. 
...arról senki sem tehet, hogy honnan jön. Csak arról tehetünk, amit teszünk, és ahová tartunk az életben 
Az apró visszaemlékezésekből lassan kialakul a kép bennünk egy olyan apáról, aki képes hazugságokkal a gyerekét mindenféle gonoszságra sarkallni. Egy ilyen emberből minden rosszat kinézek. Minél többet tudtam meg róla, annál jobban féltettem Lilaht és Cole-t. 
 Nem élhetsz üvegbura alatt, Cole! Az életet élni kell! Néha elesünk, de aztán felkelünk, semmi baj. De legalább felvillanyozódunk, ha történik valami... Nem szabad kihagyni a lehetőségeket, bármi legyen is belőle! 
Közben kettejük kapcsolat és ők maguk is szép lassan formálódnak és összecsiszolódnak. Tetszett ahogyan keresik önmagukat, a flörtölésük és egymásra találásuk. Attól függetlenül, hogy cseppet klisé-feelingje van végének, mégis könnyeket csalt a szemembe. 
A szerelem átgázol minden statisztikán.
Említettem már, hogy tagadhatatlan tény, hogy a könyvekhez szükség van bizonyos lelkiállapotra, érzelmi hangulatra. Ezért van az, hogy ugyanaz a könyv más és más módon hat az olvasóra, attól függetlenül is, hogy az ízlésük hasonló.

Jó volt a régi szereplőkkel találkozni, az életüket történetét továbbkísérni. Ez mindig ad egy különleges hangulatot. Viszont Booker Gatto. Rád nagyon kíváncsi vagyok és erre a Tess lányra is. Érzem, hogy a következő részben tartogattok számomra egy- két meglepetést. 

Mert ők a trilógia befejező részének szereplői és alig várom, hogy olvashassam! 

A sorozat kedvelőinek nem fog ez a rész sem csalódást okozni, és azoknak akiknek fenntartásaik lennének hozzám hasonlóan- azoknak üzenem, hogy a Port Fare trilógián nem hat a „második kötetek átka”, szerintem ez jobb lett, mint az előző!

A könyv bevezetője

Két farkas


Egy este az öreg indián így szól az unokájához: - Fiam, nagy csata zajlik mindannyiunk lelkében, és ezt a csatát két farkas vívja egymással. Az egyik a Gonosz, aki haragos, irigy, féltékeny, mohó, fennhéjázó, siránkozó, keserű, büszke, fensőbbséges és önző. - A másik a Jó - folytatja. - Ő vidám, békés, szeretetteljes, reménykedő, alázatos, kedves, jó szándékú, együttérző, nagylelkű, igazságos és hűséges. A kisfiú elgondolkodik, aztán megkérdezi:
- És melyik farkas fog győzni?
- Az, amelyiket eteted - mondja az öreg.

Cseroki indián mese

Játsszunk!!!

A játékunk most a sorozat első részére vonatkozik, hogy elsősorban azoknak kedvezzünk, akik ismerik a Szerethetetlent és folytatni szeretnék a sorozatot. Az állomásokon szereplő kérdésekre várjuk a választ a Rafflecopter doboz megfelelő sorába!
Figyelem! A megfejtéseket elküldés után nem áll módunkban javítani. A nyertesnek 72 órán belül válaszolnia kell a kiértesítő emailre, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk. A kiadó csak magyarországi címre postáz. 

Milyen ügyben nyomoz Seth?

A blogturné


05.30. - Kelly és Lupi olvas
05.31. - MFKata Gondolatai
06.01. - Book Heaven


06.03. - Dreamworld

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ha a blogról elviszel valamit,
kérlek jelöld meg az oldalam forrásként!

Facebook

Értékelés

★ ★ ★ ★ ★
Tökéletes.
Többször is újraolvasnám!
★ ★ ★ ★
Nagyon kellemes.
Lehet, hogy elolvasom még egyszer.
★ ★ ★
Jó, de nem ájultam el tőle.
Nem valószínű, hogy újraolvasom.
★ ★
Nem rossz, de nem is jó.
Nem szeretném újraolvasni.
Borzalmas.
Időpocsékolás.

Keress rá...

Blogarchívum