MFKata

• 3 kisfiú anyukája • műkörömépítő • blogger • twimom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász •

Kapcsolat

 Moly.hu    Goodreads    Facebook
 Snitt    Pinterest   
   

Mérföldkövek

Legnagyobb napi letöltés 2014. május 26 > 1328
Legnagyobb havi letöltés 2015. április > 11 246
Legtöbbet látogatott post 2016-ban > 2915

0>> 2012. január 13.
1 000>> 2012. június
10 000>> 2013. április
50 000>> 2013. december
75 000>> 2014. május
100 000>> 2014. augusztus
200 000>> 2015. szeptember

Rendszeres olvasók

Látogatók

Ti ezt olvassátok tőlem

2016. június 7., kedd

A WOW Kiadó jóvoltából hazánkban is megjelenik Calia Read Unhinge - Elborulva című regénye, mely a Fairfax sorozat második kötete, de egyben önállóan is értelmezhető. Ennek örömére a Blogturné Klub négy bloggere bemutatja a sötét titkokkal küzdő Victoria, fordulatokban bővelkedő, szívszorító mélységű történetét.
2016. június 1-től minden másnap egy-egy blogger teszi közzé a véleményét a könyvről, illetve rengeteg, a történethez kapcsolódó érdekességgel is találkozhattok majd, ha velünk tartotok. Érdemes követni a turnét, ugyanis nem csak plusz információkat tudhattok meg a könyvről és szereplőiről, de ahogyan az lenni szokott, nyerhettek is!

Szerző: Calia Read

Kiadói sorozat: -

SorozatFairfax #2


Oldalak száma: 360

ISBN: 9786158027069

Fordította: Dudás Éva

Megjelenés: 2016. könyvhét

Eredeti ár: 3 490,- Ft

MFKata: ★★★★★

 Moly Goodreads  Gabo  Blogturné Klub  Olvass bele! Rendeld meg!

Azt mondják, Victoriának hívnak. 
Azt mondják, huszonhét éves vagyok. 
Azt mondják, hat hónapja vagyok a Fairfaxben. 
Azt mondják, a férjem meghalt, és nincs gyerekem. 
De hát Wes szinte minden éjjel meglátogat, és Evelynt egész nap a karomban tartom. 
Azt mondják… azt mondják… azt mondják… 
Én meg azt mondom, itt az ideje, hogy kibogozzam a múltamat és kiderítsem az igazságot.
A nagy sikert aratott Szétcsúszva című regény szerzője, Calia Read ismét a Fairfax egyik lakójának történetét meséli el, a tőle megszokott, rejtélyekkel és feszültséggel teli módon. És a végén itt sem marad el a hihetetlen, mindenre magyarázatot adó fordulat.
Önálló regényként is olvasható.

Véleményem

Calia Read Szétcsúszva című könyvét anno azért szerettem meg, mert minden ráutalás vagy apró jelzés ellenére sem jöttem rá a lényegre. Szó szerint nem láttam a fától az erdőt. Zseniálisan megírta Naomi történetét, de a folytatással kapcsolatban szkeptikus maradtam.
Nem hittem, hogy sikerülhet neki egy ilyen "arculcsapás" után, még egyszer becsapni...

A könyv Wes szemszögével kezdődik, ami először nagyon becsapós, hisz a főhősnőnk Victoria. Jól összezavart, de abban már az első pillanatban biztos voltam, hogy nem stimmel vele valami.

Már csak azért sem, mert a következő jelenetben, Victoriánál a Faifaxban (diliházban) látomásként jelenik meg az éjszaka közepén. Ehhez még adjuk hozzá Evelynt is, a kisbabát. 
A Fairfax nem kisbabának való hely. 
Valami nagyon nincs a helyén, és én az előzményekből kiindulva azonnal kombinálni kezdtem, hogy Evelyn és Wes is biztos halottak, a nő pedig tuti hallucinál. Ugye milyen kiszámíthatónak tűnik?

De akkor ki ez a jóképű, fekete hajú idegen, aki minden nap meglátogatja a lányt és bármit megtenne érte? Bizony semmi sem az, ami látszik. Még időben sem vagyunk jól betájolva. Dr Calloway és a fényképei segítségével, hamarosan a sztori legelején találjuk magunkat és minél közelebb kerülünk a jelenhez, úgy válik Victoria egykori élete rémálommá. Jelzem, hogy érdemes a fejezetek elején lévő dátumokat figyelni!
Annak, akinek ilyen férje van, mint az enyém, nincs szüksége ellenségekre.
A sejtéseim beigazolódtak, hogy Wes nem normális fickó. Muszáj kiírnom magamból, hogy az ilyen férfiállatokat kerülje el mindenki jól messzire! Bár értem én, hogy a lányt elvarázsolta a fickó sármja, de azzal nem tudtam megbarátkozni, hogy a családjának nem nézett utána és házassag előtt fel sem merült kettejük közt a gyerektéma. Mert a jövőképhez hozzátartozik, mindegy hogy az rövidtávú vagy hosszútávú. A baba a vesszőparipám, bizony minden gyűlöletem a fickó iránt ebből fakad.
... soha nem vehetsz el egy gyereket az anyjától. Olyan, mintha az alvó oroszlán bajszát ráncigálnád. A végeredmény nem fog tetszeni.
Sajnos az ilyen férfiak szeretik kijátszani a nőket, de ahogy a végkifejletben az írónő megkutyulta a szálakat, na arra nem voltam egyáltalán felkészülve. Erre a krimiket megszégyenítő csavarra egyáltalán nem számítottam, sőt többször visszalapoztam, hogy most mi is történt. 
Az igazság három dologra képes: szabaddá tesz, megtör vagy teljessé tesz.
Bizony, az írónőnek sikerült újra végigtáncolt az idegeimen. Hiába volt minden erőfeszítésem, hogy felkészüljek, hiába figyeltem minden apró jelre, a történet annyira magával ragadott, hogy csak sodródtam Victoriával együtt. Aztán ugyanakkorát koppantam, mint ő. Egyszerűen zseniális, hogy Calia Read újra megcsinálta. 

És remélem, hogy tartogat még pár érdekességet a továbbiakban is Fairfaxból, attól függetlenül, hogy úgy tűnik mégis érkezik majd Lachlan története is.

Megteszett? 
Rendeld meg az ikonra kattintva>> Megveszem!

Játsszunk!

Dr. Calloway különleges terápiát alkalmaz Victoria esetében. Minden alkalommal három fényképet mutat neki, egyre gyorsabb tempóban váltakoztatva, melyek mindegyike a lány egy-egy életszakaszából származik. Így mostani játékunk során arra kérünk benneteket, bújjatok Victoria bőrébe.
Minden állomáson találtok egy animációt, mely folyamatosan három képet perget. Mind a három fotó egy-egy fontos életeseményt mutat be, nektek pedig nincs más dolgotok, mint kitalálni, melyik mit jelképez, majd a megoldást beírni a rafflecopter doboz megfelelő sorába. Ha mindegyik állomáson teljesítettétek a feladatot, akkor esélyetek nyílik megnyerni a WOW Kiadó által felajánlott könyv egy példányát. (Plusz pontért pedig látogassatok el a Blogturné Klub blogjára is, ahol szintén egy animáció vár rátok.)
Figyelem!
A sorsolásban azok vesznek részt, akik minden kérdésre helyesen válaszoltak, valamint felhívjuk a figyelmeteket, hogy a válasz elküldése után már nem áll módunkban manuálisan javítani rajta.
A kiadó csak Magyarország területére postáz. A nyerteseket e-mailben értesítjük. Amennyiben 72 órán belül nem jelentkezik a szerencsés, újabb nyertest sorsolunk.

A blogturné állomásai



06/01 Deszy könyvajánlója
06/03 Dreamworld
06/05 Letehetetlen
06/06 MFKata gondolatai

1 megjegyzés:

  1. a Rafflecopter dobozban a 'Blogturné Klub' rublikába csak én nem tudom mit kell irni? mármint annak a megfejtését hol találom??

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ha a blogról elviszel valamit,
kérlek jelöld meg az oldalam forrásként!

Facebook

Értékelés

★ ★ ★ ★ ★
Tökéletes.
Többször is újraolvasnám!
★ ★ ★ ★
Nagyon kellemes.
Lehet, hogy elolvasom még egyszer.
★ ★ ★
Jó, de nem ájultam el tőle.
Nem valószínű, hogy újraolvasom.
★ ★
Nem rossz, de nem is jó.
Nem szeretném újraolvasni.
Borzalmas.
Időpocsékolás.

Keress rá...

Blogarchívum