MFKata

• 3 kisfiú anyukája • műkörömépítő • blogger • twimom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász •

Kapcsolat

 Moly.hu    Goodreads    Facebook
 Snitt    Pinterest   
   

Mérföldkövek

Legnagyobb napi letöltés 2014. május 26 > 1328
Legnagyobb havi letöltés 2015. április > 11 246
Legtöbbet látogatott post 2016-ban > 2915

0>> 2012. január 13.
1 000>> 2012. június
10 000>> 2013. április
50 000>> 2013. december
75 000>> 2014. május
100 000>> 2014. augusztus
200 000>> 2015. szeptember

Rendszeres olvasók

Látogatók

Ti ezt olvassátok tőlem

2016. június 14., kedd

Mara Dyer különleges hangulatú története visszatér! A Könyvmolyképző Kiadó a Könyvhétre hozza el nekünk a folytatást, mi pedig már június 5-től elindulunk vele turnéra. Méghozzá hat állomáson keresztül követhetitek, miként éltük meg az újabb megdöbbentő kalandot. 
És ha ügyesek vagytok, a 3 példány egyikét is megnyerhetitek a könyvből.

Kiadói sorozat: Vörös Pöttyös

Sorozat: Mara Dyer #2


Oldalak száma: 512

ISBN: 9789633993859

Fordító: Komáromy Zsófia

Megjelenés: 2016. könyvhét

Eredeti ár: 3 499,- Ft

MFKata: ★★★★★(kedvenc)

Moly Goodreads   Blogturné Klub  Olvass bele! Rendeld meg!

Mara Dyer valaha úgy gondolta, hogy maga mögött hagyhatja a múltját. Nem menekülhet előle.
Azt hitte, talán csak képzelte az összes problémáját. Nem képzelődött.
Biztos benne, hogy mindazok után, amin keresztülmentek, a fiú, akit szeret, már semmit sem titkol előle. Nagyon téved.

Véleményem

Mara Dyer történetének első része titokzatos, sötét és rendkívül izgalmas. És én tavaly könyvfesztivál óta kapartam a falat a folytatásért, ami végre megérkezett és végre fény derülhet a titkokra.
Hangosan nevettem, miközben legszívesebben sikoltoztam volna. A testem az étteremben volt, az elmém azonban a pokolban.
De nem eszik ám olyan forrón a kását! Mara Dyer újra egy elmegyógyintézetben van, de a különbség az, hogy ez nem omlik össze. Ez nagyon is valós és nagyon is úgy néz ki, hogy a főhősnőnkre, ráhúzzák a „bolond” címet. Pedig nem az. Legalábbis az elején én is szerettem volna ebben hinni.. A könyv felénél viszont már én is azon kattogtam, hogy vajon tényleg megőrült –e a lány? Mi van, ha ez az egész csak az ő képzeletének, skizofréniájának szüleménye? Zseniális húzás az írónőtől, hogy még az olvasóban is képes kétségeket kelteni a főszereplő épelméjűségével kapcsolatban!
De amikor az embernek mindenki azt hajtogatja, hogy megőrült, és senki nem hisz neki, hiába esküdözik, hogy nem is, akkor a lelke mélyén, sosem hagyja nyugodni a kétely, nincs-e mégis igaza a többieknek.
Magáról a cselekményről, a háttéről már nem is szólva! Már Mara miatt is teljesen összezavarodtam, de adjuk hozzá még Jude-t, aki minden valószínűség szerint halott. Ehhez még hozzájön plusz információként, hogy lassan úgy tűnik, hogy soha nem is létezett… Vajon mi a valóság? Mi a múlt és a jelen?
Ha ezer évig élnék, mindig a tiéd lennék. Ha ezer életünk lenn, én mindegyikben azt akarnám, hogy az enyém légy.
De ne hagyjuk ki a felsorolásból háremem ékét, Noah Shaw-t. Aki most is megdobogtatta a szívem a brit akcentusával, arroganciájával és a féloldalas mosolyával. Egy igazi harcias oroszlán, gyönyöré és rendkívül veszélye. Mi több, halálos pasi. 
Ezt a fiút szerettem én. Egy kicsit zűrös volt. Egy kicsit roncs. Egy gyönyörű katasztrófa. Akárcsak én.
Az egész sok apró rejtélyes részletből áll, amiből az olvasónak kell kirakni a teljes egészet. Én nagyon szeretem az ilyen történeteket, ahol részesévé válok a sztorinak és szó szerint a szereplőkkel együtt agyalok és próbálom a megoldást megkeresni. Tény, hogy Phoebe szerepére hamar rájöttem, de tény, hogy az első pillanattól kezdve unszimpi a csaj, de minden más megoldás a hatalmas meglepetés volt. 
Az igazság csupán nézőpont kérdése.
Rengeteg kérdésre kapunk választ, de még több kérdés merül fel a végkifejletben. Húzós, meglepő és mégis briliáns függővéggel kapunk. Minden látszat ellenére hiszem, hogy a folytatásban még több izgalomra számíthatunk és már alig várom, hogy megtudjam, hogy az újonnan megismert szereplőknek milyen sorsot szánt Michelle. 
Nem számít, hogy mik vagyunk. Csak az számít, hogy mit teszünk.
Kellemes csalódás volt ez a könyv. Ritkaság, ha egy második rész van annyira jó, mint az első. És még milyen ritka, ha az még jobb is. Bizony! Állítom, hogy ez felülmúlta az első részt! Így, aki olvasta azt, semmiképp ne hagyja ki a folytatást! Mara Dyert stílusa miatt azoknak ajánlanám még, akik szeretik az olyan sötét hangulatú, rejtélyekkel teli történeteket, mint például az Archívum vagy a Sötét Játszmák.


Megteszett? 
Rendeld meg az ikonra kattintva>> Rendeld meg!

Játsszunk!



Ezúttal nem lesz túl nehéz a dolgotok a nyereményjátékban.
Az első részből már ismerős lehet ouija tábla. Úgy döntöttünk, mi is kérdezünk tőle! De nem áruljuk ám el, mit - mindenesetre a turné minden állomásán megtaláljátok a kapott válasz egy betűjét. De vigyázat! A tábla kicsit kótyagos volt, így a betűk összekeveredtek, nektek kell rájönnötök, pontosan mit is üzent.
Figyelem!
A sorsolásban azok vesznek részt, akik minden kérdésre helyesen válaszoltak, valamint felhívjuk a figyelmeteket, hogy a válasz elküldése után már nem áll módunkban manuálisan javítani rajta.
A kiadó csak Magyarország területére postáz. A nyerteseket e-mailben értesítjük. Amennyiben 72 órán belül nem jelentkezik a szerencsés, újabb nyertest sorsolunk.



A blogturné


jún. 5 - Always Love a Wild Book
jún. 7 - CBooks
jún. 9 - Deszy könyvajánlója
jún. 11 - Sorok Között
jún. 13 - MFKata
jún. 15 - Kelly &Lupi olvas

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ha a blogról elviszel valamit,
kérlek jelöld meg az oldalam forrásként!

Facebook

Értékelés

★ ★ ★ ★ ★
Tökéletes.
Többször is újraolvasnám!
★ ★ ★ ★
Nagyon kellemes.
Lehet, hogy elolvasom még egyszer.
★ ★ ★
Jó, de nem ájultam el tőle.
Nem valószínű, hogy újraolvasom.
★ ★
Nem rossz, de nem is jó.
Nem szeretném újraolvasni.
Borzalmas.
Időpocsékolás.

Keress rá...

Blogarchívum