MFKata

• 3 kisfiú anyukája • műkörömépítő • blogger • twimom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász •

Kapcsolat

 Moly.hu    Goodreads    Facebook
 Snitt    Pinterest   
   

Mérföldkövek

Legnagyobb napi letöltés 2014. május 26 > 1328
Legnagyobb havi letöltés 2015. április > 11 246
Legtöbbet látogatott post 2016-ban > 2915

0>> 2012. január 13.
1 000>> 2012. június
10 000>> 2013. április
50 000>> 2013. december
75 000>> 2014. május
100 000>> 2014. augusztus
200 000>> 2015. szeptember

Rendszeres olvasók

Látogatók

Ti ezt olvassátok tőlem

2013. június 4., kedd
Sorozat: Dr. Lengyel-sorozat #2
Kiadó: Ulpius
Oldalak száma: 442
Borító: puhatáblás, védőborítóval
ISBN: 9789632546919
Kiadás éve: 2013 
Szállítás: rendelhető
Fordító: -
Ár: 3 499,- Ft
Goodreads: -
Moly: 88,18%
MFKata: ⋆⋆⋆⋆⋆

Fülszöveg

Kalandozások a szexuális tabuk és sokkoló gyilkosságok világában. Egy feltörekvő írónő és egy férfi prostituált bizarr munkakapcsolata. Hol a határvonal a túlfűtött szenvedély és az abnormalitás között? Élvezhető-e a megalázottság? Mi történik a felső tízezer asszonyaival a hotelszobák zárt ajtajai mögött? Az események középpontjában a sikeres kriminálpszichológus, dr. Lengyel áll, akinek amellett, hogy egyszerre két gyilkossági ügyet kell megoldania, meg kell küzdenie élete egyetlen, ám csillapíthatatlan démonával: a szexuális vággyal.
Az amerikai erotikus thrillerek erős idegzetű rajongói véres és buja regényt kapnak kézhez, modern mesét szexről és halálról – szigorúan 18 év feletti olvasóknak.

Könyv és Én

A könyvet először molyon láttam, egy molybarát olvasta. Meg is lepődtem, mert nem gondoltam, hogy érdekelheti őt a könyv. Tetszett neki, de én még mindig nem éreztem a vonzást. Aztán megkeresett Levente és el kezdtem gondolkozni, hogy akarom-e... végülis igen. Akarom, mert miért ne? Régen olvastam hasonló könyveket és a változatosság sem árt ;-) Közben teltek a napok, a könyv várt és és türelmes volt. Nem is baj, mert közben mindenhol Bomlásba futottam és kezdte piszkálni annyira a fantáziám, hogy már alig vártam, hogy egy-két olvasmányt leküzdjek és kezdjem. Hogy én is tudjam, mi a varázslat a Bomlás mögött... Mert valljuk be, hogy mostanában elég sok olyan erotikus könyvbe futunk, ami nem üti meg a kellemes olvasmány kategóriájának szintjét sem.

Véleményem

Viszont ez merőben más volt. A történet három szálon fut és az elején egymástól teljesen függetlenek, majd keresztezik egymást és végül egy szállá alakul a történet. Nagyszerű!!! Talán ez az egyik, amiért nagyon tetszett. Nem értettem, hogy ki miért mit csinál- aztán szép fokozatosan jött a megvilágosodás. Ráadásul a szálak külön-külön műfajokba is sorolhatnám. Ráadásul az egyik elem más betűtípussal is íródott. Először azt hittem, hogy csak azért, hogy jobban áttekinthető legyen, de később kiderül, hogy nem. Nem lövök le semmilyen poént… amikor olvasod, rájössz ;-)

Az erotikus szálon ismerjük meg Szilviát és Flóriánt, és be kell valljam, hogy picit féltem, hogy ezen a szálon fog erősödni a történet. A másik szál egy krimi szál, ahogyan a rendőrnő Laura szemszögét ismerjük meg. A harmadik a thriller elem, itt viszont a pszichológus Lengyel életébe és látásmódjába enged betekintést az író.

Ezeken a külön szálakon kezdődik a történet, ami meglepő módon nem okozott zavart, sőt! Egy gyilkost keresünk, aki valami brutális módon végzi ki áldozatát és a nyomozás során nemcsak az áldozat és a gyanúsított démonaival találjuk szembe magunkat, hanem a nyomozás szereplői közt is. Van itt titok, bűnök és rettegések a múlttól, gyermekvállalás és munkahelyi törtetés. Mégsem éreztem úgy, hogy mindenből csak bele- belekóstolgatnék.
Mindenki küzd a démonokkal...
A kép megjelenik a könyvben is :-)
Azt kell mondjam, hogy egy kellemes csalódás volt számomra a könyv. Mint azt fentebb írtam már, félsszel kezdtem neki és kaptam egy igazán izgalmas könyvet, ami rettenetes világot mutatott be életszerűen.

A könyv végére egy kerek egész lett, ami mély érzelmeket váltott ki. Elgondolkoztatott a szülői felelősségen. Vagyis azon, hogy mekkora súlya van annak, hogy miképpen neveljük a gyermekeinket. Anyaként sokszor eszembe jut (nyugtassatok meg, hogy másnak is) hogy jól csinálom-e amit csinálok. Mitől alakítunk ki a gyermekeinkben démonokat... Azért bízom benne, hogy a szeretet, ahogy az író is írta megvédi őket attól, hogy ilyen gonosz démonaik legyenek.
A tiszta szeretet az egyetlen érzés, ami védelmet nyújt a démonok ellen
Összességében azt tudom mondani, hogy örülök, hogy elolvastam. Merőben más, mint amiket mostanában olvasok, de mégis egy izgalmas történet volt. Aki szereti a krimiket/thrillereket, vagy a sötétebb hangulatú könyveket, az szerintem nem fog csalódni.

Lakatos Levente

Budapesten született, néhány évig a fővárosban élt, majd Alcsútdobozra költözött. Általános iskolás korában több versmondó versenyen vett részt, az írással irodalom tanárnőjének köszönhetően kezdett foglalkozni. Bár a helyi lapban megjelent pár cikke, mégis a színészet mellett döntött, amikor drámatagozatos gimibe járt. Modellkedett, műsort vezetett, de miután rövid irodalmi művei a VMG iskolai újságban megjelentek, újságírással is elkezdett foglalkozni. A televíziózással sem hagyott fel  a Zselének, a Magyar Televízió ifjúsági műsorának volt vezetője. Napjainkban a StoryOnline nevű internetes sztárportál egyik szerkesztője, de dalszövegeket is ír.
Könyvei:
2008 Legyél Sikeres Fiatal!
2010 Barbibébi
2011 LoveClub
2013 Bomlás
2013 Barbibébi újratöltve
Leventével legközelebb a Könyvhéten, június 8-án 17 órakor találkozhattok a Vörösmarty téren, ahol dedikálni is fog :-)




Ezúton szeretném megköszönni Leventének a könyvet, hogy elolvashattam!!!

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ha a blogról elviszel valamit,
kérlek jelöld meg az oldalam forrásként!

Facebook

Értékelés

★ ★ ★ ★ ★
Tökéletes.
Többször is újraolvasnám!
★ ★ ★ ★
Nagyon kellemes.
Lehet, hogy elolvasom még egyszer.
★ ★ ★
Jó, de nem ájultam el tőle.
Nem valószínű, hogy újraolvasom.
★ ★
Nem rossz, de nem is jó.
Nem szeretném újraolvasni.
Borzalmas.
Időpocsékolás.

Keress rá...

Blogarchívum