MFKata

• 3 kisfiú anyukája • műkörömépítő • blogger • twimom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász •

Kapcsolat

 Moly.hu    Goodreads    Facebook
 Snitt    Pinterest   
   

Mérföldkövek

Legnagyobb napi letöltés 2014. május 26 > 1328
Legnagyobb havi letöltés 2015. április > 11 246
Legtöbbet látogatott post 2016-ban > 2915

0>> 2012. január 13.
1 000>> 2012. június
10 000>> 2013. április
50 000>> 2013. december
75 000>> 2014. május
100 000>> 2014. augusztus
200 000>> 2015. szeptember

Rendszeres olvasók

Látogatók

Ti ezt olvassátok tőlem

2013. július 4., csütörtök

Sorozat: Lux #1
Oldalak száma: ?
Borító: kartonált/ keménytáblás, védőborítóval
ISBN: 9789633730355/ 9789633730362
Kiadás: 2013. június 6.
Fordító: Miks-Rédai Viktória
Ár: 2 990,- Ft/ 3 990,- Ft
Goodreads: 4,36
Moly: 94,18
MFKata: ⋆⋆⋆⋆⋆

Fülszöveg

Az újrakezdés szívás.
Amikor -- éppen az utolsó középiskolai évem előtt -- Nyugat-Virginiába költöztünk, beletörődtem, hogy vastag tájszólású emberek, melléképületek, szakadozó internet és rengeteg unalom tölti majd ki a napjaimat. Amíg észre nem vettem magas, szexi, különös zöld szemű szomszédomat. Az ég kiderült.
Aztán a srác megszólalt.
Daemon dühítő. Beképzelt. Pofoznivaló. Nem bírjuk egymást. Egyáltalán. De aztán, amikor egy idegen rám támadt, és Daemon egyetlen intéssel szó szerint megfagyasztotta az időt -- akkor valami történt. Valami váratlan.
A szédítő idegen a szomszédból megjelölt engem.
Jól hallottad. Idegen. Mint kiderült, Daemon és a húga egy egész galaxisra való ellenféllel néznek szembe, akik mind az ő képességeikre pályáznak, a nyom pedig, amit Daemon rajtam hagyott, olyan fényesen jelzi számukra az utat, mint Las Vegas főútja. Csak úgy úszhatom meg élve, ha Daemon közelében maradok, amíg elhalványul a nyom rajtam.
Mármint ha nem ölöm meg addig én magam...



A könyv és Én

"Réges-régen a goodreads-en láttam az írónő másik sorozatát. Azt nagyon szeretném majd egyszer olvasni, de kis előfutárnak az Obszidián is megteszi... Egy YA könyv, amiben földönkívüliek vannak, nos ez igazán érdekesnek tűnik." Ezt írtam a Megjelenésre várva rovatban. Aztán a rendelésnél végül másik négy könyvre esett a választásom. De szerencsémre nem sokáig kellett rá várnom, mert a Könyvmolyképző "Mindig jól jársz" játékán nyertem és azonnal ezt a könyvet kértem. Aztán persze alig vártam, hogy megérkezzen!!!

Véleményem

Imádtam. Az első 3 mondattal megvett. Ugyanis a főhősnő (ráadásul a neve Katy) költözködik, nincs bekötve a net és azon problémázik, hogy a könyves blogját nem bírja írni. Rögtön magamra ismertem ;-) Később egy-két megnyilvánulásában is, pl amikor az étkezőben elfutja a méreg. Már azon gondolkoztam, hogy én biztosan így tennék, amikor megteszi... Mit is? Nos nem árulom el, hanem olvasd el!

A fülszövegből sok minden kiderül, így nem árulok el nagy titkot, hogy földönkívüliekről van szó és ez igencsak kíváncsivá tett. Maradjon kettőnk közt, hogy spoileres a fülszöveg és pont ilyenekért nem olvasok előzetest/ fülszöveget.
Tényleg azt hiszed, hogy ebben a hatalmas, végtelen univerzumban a Föld, ez a hely az egyetlen, ahol kialakult az élet?
Régen is nagyon szerettem az összes UFO-s filmet (igen hatalmas X-akták rajongó voltam) és kíváncsi voltam, hogy vajon a kis szürkéket miképp lehet bevonni egy YA könyvbe. Ráadásul úgy, hogy még szerelmes is legyek...

forrás: tumblr.com


Végül Daemon elrabolta még azelőtt a szívem, hogy kiderült volna, hogy pontosan mi is ő. Tipikusan egy bunkó (sajnálom nincsenek rá jobb szavak) szívtipró, akinek mégis hatalmas szíve van. Ráadásul sötét hajú és világos szemű (ez az én zsánerem).

Szép arc. Fantasztikus test. Rémes modor. A helyes fiúk szentháromsága.
Faltam a lapokat, jó volt olvasni Katy és Daemon civakodását. Nem éreztem soknak, közben apró információkat kaptam a földönkívüliekről. És minő meglepő Katy is belekeveredik egy földönkívüliek által folytatott háborúba...
Megmutatod, milyen vagy igazából? Ugye, nem csillogsz? És kérlek, mondd, hogy nem egy óriási agyevő bogarat sikerült kis híján megcsókolnom, mert akkor komolyan hány…
Lehet, hogy kellett volna éreznem egy kis dejavu-t, mert ugye ez a történet így eléggé átlagos (a lány beleszeret egy ismeretlen fajtól származó hímneműbe) de az írásmód annyira magával ragadott, hogy elfeledtette ezt velem. Nem gondoltam volna, hogy valaha egy űrlényért leszek oda... De ennek is eljött az ideje!

Alig várom a folytatásokat, nagyon remélem, hogy nem kell sokat várnom rá ;-)

A külföldön eddig megjelent kötetetek


Borító

Úgy gondolom, hogy külön ki kell emelnem a borítót. Azonkívül, hogy eleve nagyon szép, de amikor az ember kézbeveszi, akkor Daemon szeme az ofset nyomásnak hála, mintha villogna-világítana. Illetve a borítón szereplő fiatalok magyarok. Konkrétan a fiút Tóth Péternek hívják, a lányneve pedig Tziotziosz Sztella. Ezenkívül még találtam könyvborítót, amin ez a magyar páros szerepel... Abbi Glines: Existence című könyve, melyet ősszel a Maxim kiadó gondozásában olvashatunk. Bővebben a párosról Kelly oldalán olvashattok itt >>

Pepe és Sztella :-)

Forrás: http://jenniferarmentrout.blogspot.hu

1 megjegyzés:

  1. Szia, szeretem a bejegyzéseidet, ezért egy díjat szeretnék neked adni :)
    http://hirannethvilaga.blogspot.hu/2013/07/dij.html

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ha a blogról elviszel valamit,
kérlek jelöld meg az oldalam forrásként!

Facebook

Értékelés

★ ★ ★ ★ ★
Tökéletes.
Többször is újraolvasnám!
★ ★ ★ ★
Nagyon kellemes.
Lehet, hogy elolvasom még egyszer.
★ ★ ★
Jó, de nem ájultam el tőle.
Nem valószínű, hogy újraolvasom.
★ ★
Nem rossz, de nem is jó.
Nem szeretném újraolvasni.
Borzalmas.
Időpocsékolás.

Keress rá...

Blogarchívum