MFKata

• 3 kisfiú anyukája • műkörömépítő • blogger • twimom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász •

Kapcsolat

 Moly.hu    Goodreads    Facebook
 Snitt    Pinterest   
   

Mérföldkövek

Legnagyobb napi letöltés 2014. május 26 > 1328
Legnagyobb havi letöltés 2015. április > 11 246
Legtöbbet látogatott post 2016-ban > 2915

0>> 2012. január 13.
1 000>> 2012. június
10 000>> 2013. április
50 000>> 2013. december
75 000>> 2014. május
100 000>> 2014. augusztus
200 000>> 2015. szeptember

Rendszeres olvasók

Látogatók

Ti ezt olvassátok tőlem

2014. június 30., hétfő

Úgy gondoltuk, egy rendhagyó blogturnéval ünnepeljük meg, hogy kerek 100 könyv szerepelt már a Blogturné Klub repertoárján. 

Gyakran jönnek kérdések tőletek, olvasóktól a turnék háttérmunkáival kapcsolatban. Összeírtunk néhány kérdést, amikre válaszolva képet kaphattok, hogyan is áll össze egy blogturné, mi a tagok személyes véleménye egy-egy témában, mik voltak az emlékezetes pillanatok az első 100 könyvvel kapcsolatban. 

Ezen a turnén sem vesz részt mindenki közülünk, inkább csak a legjátékosabb kedvűek.

Fogadjátok szeretettel ezt a különleges turnét, utána pedig következhet az újabb 100 remek könyv!

Melyik könyv tetszett a legjobban a 99 turnés regényből? Vagy melyik 3?

Először is kiválaszom a turnés könyve közül a kedvenceket, ebből kiszűrök párat... marad 8.
Most jön a nagy feladat, hogy ezt redukáljam 3-ra? Hogyan?

Na jó, megfelezem... erre talán képes vagyok, de többre nem. Sajnálom!
A többieket meg kénytelen leszek újraolvasással kárpótolni

Ki volt a legszexibb karakter a 99 történetből? Képpel kell illusztrálni!! 

A fentiekből kiindulva ez sem a legegyszerűbb kérdés 

De most komolyan... nem véletlenül lett háremem, mert képtelen vagyok dönteni 


Változtak a blogolási szokásaid a Blogturné Klub miatt?

Amikor a blogot elkezdtem, akkor még csak magamnak írtam. Csak azért, hogy a könyv olvasása után felgyülemlett mondanivalót, érzéseket kiírjam magamból. Ha nem mondhatom el senkinek, hát elmondom mindenkinek alapon ;-)
Volt egy időszak, amikor megpróbáltam összetettebben, mélyen hatóbban írni, úgymond igazi kritikákat és recenziót... de rá kellett jönnöm, hogy az nem ÉN vagyok. Így hamar visszatértem oda, hogy amint kiolvasom a könyvet, azonnal gép elé és írni, ami eszembe jut. Aztán fél óra pihi és igyekszem számotokra is olvashatóvá tenni...
A kérdésre visszatérve igen és egyben nem. Segített újra megtalálni önmagam. 

Mi volt a legjobb dolog, ami a Blogturnénak köszönhetően megtörtént veled? És mi volt a legrosszabb?

A legjobb, hogy itt lehetek. Hogy meghívást kaptam a Blogturné Klubba.
Olyan dolognak lettem részese, amiről anno álmodni sem mertem.

A legrosszabb a turné-szezon közepe. Amikor mindannyian túlsensitivek vagyunk és egy kérdőjelre ugrunk a mondat végén.... de ez is csak időszakos, hála az égnek két hét múlva mindannyian nevetünk rajta .

Mint kampányfőnök, melyik turné állt legközelebb a szívedhez?

Igyekszem úgy választani kampányfőnökséget, hogy a könyvek közel álljanak a szívemhez. 
A Tűzlángnál rettentő boldog voltam, hogy sikerült dedikált könyvjelzőt szerezni,
illetve a Csak egy nap turnéjánál szóba állt velem Gayle Forman.
Ezeket csak az olvasók érthetik meg, hogy mennyire nagy dolgok is ezek...

Hogyan változtak az olvasási szokásaid az eltelt idő alatt?

Most már csak időre tudok olvasni
Illetve jegyzetelek, csillagozok, pöttyözök és néha megjegyzéseket írok az aktuális reakciómról.
Ezek jól jönnek bejegyzés-készítése közben.

Mi a legnehezebb dolog a blogturnézásban?

Amikor megcsúszol az olvasással vagy nem úgy jön össze és egy nap olvasol legalább 400 oldalt, hogy még időben postolj... és este 8kor még a Blogger is kitalálja, hogy beszívat (vagy eltünteti a teljes blogot egy napra) na ez rohadt nehéz! Kéne egy időnyerő



Az, hogy a legnagyobb hajtásban jön rád, hogy más könyvet olvasnál. 
Vagy újraolvasnál valamit, egy régi nagy kedvencet, de holnap turné van és még sehol nem tartasz...

Miért jelentkeztél? Mi inspirált arra, hogy a klub tagja legyél?

Azon szerencsések között vagyok, akik alapították a Klubot. 
Már az első pillanatban láttam a fantáziát és a lehetőségeket:
olyan könyvek reklámozása, amelyeket amúgy is elolvasnék és szeretnék,
de így a külföldi példából kiindulva sokkal nagyobb lenne a visszhangja és hordereje. 
Különben is minden jó buliban ott a helyem!!! 

Kaptál visszajelzést valamelyik posztod extra tartalmával kapcsolatban?

Igen.
A fanmade trailerre a Nevermore-hoz,
nagyon örültem, hogy sokak tetszését elnyerte.

Bevallom én is nagyon szeretek mindenféle finomságra vadászni a könyvekben,
így külön élmény, amikor megfőzhetem/süthetem amiről olvasok

Mennyi időt vesz igénybe egy turnés poszt összeállítása? (Tartalom, képek,extrák, stb.)

A tartalommal szoktam játszani, hogy azt előre megcsinálom, így a könyv olvasása után rögtön írhatok. Nem kell már a külalakkal foglalkoznom. A képekkel tudok szüttyögni, mert szeretnék olyan képet találni, ami nincs másnál és ez bizony egy hosszú turnénál elég nehéz.
De mint fentebb említettem, a jegyzetelés, pöttyözés, csillagozás is nagy segítség.
Azonnal beugrik, hogy abban az adott pillanatban a könyv eseményénél
éppen milyen érzés kapott el, amit mindenképpen megosztanék másokkal.

Nem könnyű együtt dolgozni 21 nővel és egy pasival. Volt valami, ami kivágta a biztosítékot? 

Biztosan.
Turné-szezon közepén aztán mindegyikünk tud ugrani bármire.
De szerintem egyre jobban kezeljük.
Illetve nem vagyunk egyformák. Természetesen akadnak nézeteltérések és mindenféle komplikáció.
Viszont felnőtt emberek vagyunk és eszerint is kezeljük őket.

Volt olyan turné, aminél utólag megbántad, hogy jelentkeztél rá?

Igen. Szintén egy önismereti tréning. 
Nem nekem való a szépirodalom,
azt hiszem azt meghagyom más bloggereknek.

Számodra mi a legjobb része a blogturnénak?

A visszajelzések.
Akkor érzem igazán, hogy van értelme annak, amit csinálunk. A minap például külön kérést kaptunk, hogy milyen könyveket várnak turnéra...
Ezek azok a visszajelzések, amik segítenek nekünk a nehezebb időszakokon.
A társaság
Vallom, hogy a Klubunk alapításánál és felvételnél szempont volt a perverzitás a könyves karakterek felé és a humor. E kettő párosítása néha olyan párbeszédeket hoz létre közöttünk, hogy ha könyvet adnánk ki belőle tuti bestseller lenne 
Mint a BTK Karácsony... kellően vizuálja valódi énünket!!!


Hogy látod a BTK-t 5-10 év múlva?

Mi leszünk az ÖTYE Klub :D
Vagy a BTK Senior válogatott és a járókeretünkkel harcolunk meg Travisért, Daemonért vagy Kaidenért (Kale-hez akkor sem lehet nyúlni ez tuti)
Vagy a zombik ellen...


A 99 turnés könyv írója közül ki az, aki a legnagyobb hatást tette rád, akinek a stílusa a leginkább tetszett?

Colleen Hoover. Bővebben fogok még róla írni BTK-s bejegyzésben,
de annyit elárulok, hogy engem megvett.
És én is az ő könyveit. Mind egy szálig.

Ki az a bloggertársad, akit a legkevésbé ismersz?

Vannak bloggerek, akikkel napi szinten van kapcsolatunk és őket jobban ismerem.
A többieket... hajjaj. Tényleg kéne egy nagy BTK-s parti!!!

A 99 turnés könyvből melyik szereplő hasonlít rád leginkább? És kinek a bőrébe bújnál legszívesebben?

Én szeretek azonosulni a könyvek szereplőivel.
Akkor érzem igazán enyémnek a könyvet, ha úgy érzem én vagyok a főhős... ebből kiindulva az össze kedvenc könyvem főhőse szívesen lennék. 
Már csak a könyves álompasik miatt is ...

Ebből a 99 könyvből, amit olvastál, azok közül melyik karaktert gyűlölted a leginkább? 

A zombikon kívül? 
Talán az Elakadó lélegzet és a Reménytelen negatív karakterei. 
Számukra nem találok semmilyen mentséget.

Műfajt tekintve elég sokrétűek az olvasmányok a BTK-n belül.
Mi az a műfaj, amit a leginkább kedvelsz?
Azon belül mi alapján szelektálod a könyveket - mi alapján választod ki, mi az, amit olvasol és mi az, amit nem?

YA és NA. Fantasy és disztópia. Ezekre specializálódtam.
Ezen belül a GR értékelést szoktam nézni, mert ugye fülszöveget még mindig nem olvasok.
Így még mindig elég nagy zsákbamacska, de hála az égnek eddig még nem fogtam mellé soha.

Ki az a bloggertársad, akivel a legszívesebben találkoznál személyesen - azok közül,
akikkel eddig még ez nem történt meg?

Sokan vannak még, így tényleg kell egy parti...
Viszont Andie-nak már lógok pár tábla csokival, így azt oda tudnám adni neki személyesen!

Mennyi blogturnén vettél már részt?

Az arany középút az enyém... ez az 50. blogturném!!!

Nyereményjáték

A blogturné további résztvevői

Kristina blogja

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ha a blogról elviszel valamit,
kérlek jelöld meg az oldalam forrásként!

Facebook

Értékelés

★ ★ ★ ★ ★
Tökéletes.
Többször is újraolvasnám!
★ ★ ★ ★
Nagyon kellemes.
Lehet, hogy elolvasom még egyszer.
★ ★ ★
Jó, de nem ájultam el tőle.
Nem valószínű, hogy újraolvasom.
★ ★
Nem rossz, de nem is jó.
Nem szeretném újraolvasni.
Borzalmas.
Időpocsékolás.

Keress rá...

Blogarchívum