MFKata

• 3 kisfiú anyukája • műkörömépítő • blogger • twimom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász •

Kapcsolat

 Moly.hu    Goodreads    Facebook
 Snitt    Pinterest   
   

Mérföldkövek

Legnagyobb napi letöltés 2014. május 26 > 1328
Legnagyobb havi letöltés 2015. április > 11 246
Legtöbbet látogatott post 2016-ban > 2915

0>> 2012. január 13.
1 000>> 2012. június
10 000>> 2013. április
50 000>> 2013. december
75 000>> 2014. május
100 000>> 2014. augusztus
200 000>> 2015. szeptember

Rendszeres olvasók

Látogatók

Ti ezt olvassátok tőlem

2017. január 20., péntek
Két évvel ezelőtt született meg az első Book Tag a blogon.
Azóta is nagy sikernek örvendenek a mindenféle Book Tagek,
ezért úgy döntöttem, hogy pénteki rovatként hozok én is egy-egyet.
Így született meg a BookTag PénTek!
Egyenlőre magamtól és tovább "taggelés" nélkül,
de ha bárkinek van kedve csatlakozni,
akkor szívesen várom!

Neten keresgetve bukkantam rá erre a BookTag-re
melyet Tea&Paperbacks kreált :)
remélem a fordításban nem lesz kivetnivaló 😁

Olvasni a kanapén vagy az ágyban?->

Mindkettő. Vagyis szoktam ágyban is olvasni, de abból az esetek 75%-ban alvás lesz. A kanapén ez lecsökken 25%-ra 😄Szóval akkor legyen a kanapé!

Főszereplő: férfi vagy nő?->

Abszolút női. A férfi karakterbe nehezen tudom magam beleképzelni.

Trilógia vagy "Kvadrológia"Kvartett ? ->

Valamiért a trilógiák jobban a szívemhez nőnek. Illetve a "kvadrológiák" (négy részes sorozat, viszont a magyar nevével bajban vagyok), általában a trilógiákból növik ki magukat és az esetek nagy részében a negyedik rész nem sikerül annyira jól, mint az elődjeik.

E/1 vagy E/3 szemszög? ->

Hasonlóan a második kérdéshez, itt is az E/1 szemszöget tudom jobban átélni. Jobban átgondolva a nagy kedvenceim is E/1-ben íródtak.  

Olvasás reggel vagy este? -> 

Inkább este. Reggel biztosan nem vagyok képes olvasni, mert annyi felé kell szaladni. Mind fejben és mind a való életben. Estére minden szépen lecsillapodik, akkor jön el az én időm 😉

Könyvtár vagy könyvesbolt? ->

Könyvesbolt. Bár tény, hogy régebben nagy könyvtárba járó voltam, de egy ideje inkább csak a könyvesboltokat járom. Mondjuk akkor is csak nézelődni, mert szinte az összes könyvem online vásárolom.😁

Megsirasson vagy megnevettessen a könyv? ->

Egyszerre a kettő? Sok jó könyv teszi mindkettőt velem, mert annyira megérint, viszont nem mindig vágyom sírásra de a nevetés mindig jól jön. Akkor legyen inkább a nevetés!

Fekete vagy fehér könyvborító? ->

A sok fekete borítós VP között a fehér igazi felüdülés. Olyan egyedi lesz, szóval legyen fehér! Az annyira más. Vagy csak új? Mindegy mostanában a fehér borító jobban tetszik!

Karakter-orientált vagy cselekmény-orientált könyv? Character driven or plot driven stories? ->

Ezen a kérdésen sokat gondolkodtam. Én szerintem inkább a cselekményre tenném a hangsúlyt. A kalandok és különböző világfelépítések sokkal jobban lekötnek, mint a mély érzelmes könyvek. Az életemben bőven elég a dráma, inkább repülök valami ismeretlen, vadregényes világba  😉

Úgy döntöttem, hogy most visszahívom a régebbi BookTag-ek kihívóit forrásait,
így most kihívnám

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ha a blogról elviszel valamit,
kérlek jelöld meg az oldalam forrásként!

Facebook

Értékelés

★ ★ ★ ★ ★
Tökéletes.
Többször is újraolvasnám!
★ ★ ★ ★
Nagyon kellemes.
Lehet, hogy elolvasom még egyszer.
★ ★ ★
Jó, de nem ájultam el tőle.
Nem valószínű, hogy újraolvasom.
★ ★
Nem rossz, de nem is jó.
Nem szeretném újraolvasni.
Borzalmas.
Időpocsékolás.

Keress rá...

Blogarchívum