MFKata

• 3 kisfiú anyukája • műkörömépítő • blogger • twimom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász •

Kapcsolat

 Moly.hu    Goodreads    Facebook
 Snitt    Pinterest   
   

Mérföldkövek

Legnagyobb napi letöltés 2014. május 26 > 1328
Legnagyobb havi letöltés 2015. április > 11 246
Legtöbbet látogatott post 2016-ban > 2915

0>> 2012. január 13.
1 000>> 2012. június
10 000>> 2013. április
50 000>> 2013. december
75 000>> 2014. május
100 000>> 2014. augusztus
200 000>> 2015. szeptember

Rendszeres olvasók

Látogatók

Ti ezt olvassátok tőlem

2017. február 20., hétfő
2016. decemberében jelent meg a Főnix Könyvkiadó gondozásában a legújabb Holden Rose regény, mely Howard Matheu egyik legújabb nyomozásába enged betekintést a fiatal olvasóknak!

Tartsatok velünk a Hófehér kelepce blogturnéján, ahol 7 blogger véleményét ismerhetitek meg, sok érdekességet találtok majd, valamint egy nyereményjátékon is részt vehettek!

SzerzőHolden Rose

Kiadói sorozat: -

SorozatHoward Matheu különös esetei #5

BesorolásdetektívgyerekkönyvSkócia, 7-12 éveseknek

Oldalak száma:148

ISBN: 9786155632129

Illusztrálta: Varga Zsolt

Eredeti megjelenés: 
2016. december 7.

Eredeti ár:  1 980,- Ft

MFKata: ★★★★★

Moly  Goodreads Főnix Könyvkiadó  Blogturné Klub  Olvass bele! Rendeld meg!

Howard Matheu vagyok, nyolc és fél éves, és még nem tudok síelni.
Ráadásul, ahogy a dolgok állnak, ez a legkisebb gondom, mert a szállodát teljesen elzárta a külvilágtól a hó, így itt ragadtunk. Huszonkét gyerek, három tanár, négy fő személyzet, tizenkét vendég, köztük két bankrabló.
Gil azt mondja, semmi gond nem lesz, ha nem ugrálunk. De ő nincs itt, csak Nita, és én, a fehérség közepén. Na, meg ez a nagy csönd.
Most pedig leírtam ide azt, amit tudnod kell, neked és mindazoknak, akik kíváncsiak rá, mi is történt valójában.

Véleményem

Bár Howard Mattheu különös eseteinek száma egyre növekszik, szégyenemre én mindig csak tologatom a következő rész elolvasását. Nos, ez a nyílt blogturné most nem engedte, hogy tovább tologassam a legújabb rész olvasását, bár ezt egyáltalán nem bánom! (Főleg azért, mert a hosszúra nyúlt olvasási szünetem is végre megtört 😊 )

Az eredeti tervem az volt, (csakhogy ne Holden Rose-nak legyen igaza) hogy a két nagy fiammal együtt olvasom el ezt a részt, de egy kicsit megrettentek attól, hogy a véleményüket is megosszam, úgyhogy végül csak Márkkal (9) ketten kezdtük el a könyvet, megkötések nélkül.

Persze jó krimi detektívregény lévén én mindig szeretem megtippelni, hogy ki a gyilkos tettes, most Márkkal versenyt tippeltünk. Amelyikünk eltalálja, annak jár valami kis meglepi a másiktól.

Nos nem tudom mennyire fair vagy nem fair, de én tudtam Márkot megvárni és beelőztem az olvasással 😄 Viszont cserébe jövök neki egy melepivel 😁Mert hiába "csak" egy gyerekkönyv, a csavar itt is megtréfált!
Nita, Howard és Gil

Ha van kedvetek, akkor ti is tippeljétek meg a 75. oldalon, hogy szerintetek ki a tettes és kommenteljétek be ide... kíváncsi vagyok, hogy ki mennyire jó detektív!
Így mindenki részt vesz a nyomozásban és aktív tagja lehet Howard kis csapatának!

Ahogy említettem ez a sorozat 5. része, de ez senkit ne rettentsen el! Ugyanis mindegyik rész olvasható az előzmények nélkül és a sorrend sem feltétel (bár jó tudni, hogy minden történet egy hónapot ölel fel).
Illetve mindegyike kerek, lezárt kis nyomozás. Senki nem marad a jól megérdemelt büntetése nélkül.

Szülői szemmel nézve is azt mondom, hogy jó választás lehet fiúknak és lányoknak is egyaránt, bár úgy gondolom, hogy a nyomozós móka és talán a fiú szemszög miatt esetleg a fiúkat jobban leköti. Bár talán nyáron bevonom a nyomozásba a szomszédunk kislányát (8)

A könyv nem túl hosszú és nagy betűkkel van írva, illetve az illusztrációk is megtörik a monotonitást. Nincs benne semmi ijesztő vagy elrettentő, amiért azt lehetne mondani, hogy nem a célkorosztálynak való.
Sőt, nekem külön tetszett, hogy a mai gyerekek szemszögéből van írva és jelen van a mobiltelefon és az elemlámpás applikáció. Én is bátran adom majd Erik (7 )kezébe is a könyvet, szinte biztos vagyok benne, hogy kellemes első olvasmány lesz neki! Vagy lehet inkább A harmadik-kal kezdjük?

Az ifjú magyar olvasóknak pedig azt üzenem, hogy nem kell ám Skóciáig menni, hogy egy hegyen ragadjunk a szállodában nagy havazás idején… tudnék mesélni nektek olyan télről Visegrádon, amikor én is majdnem ott ragadtam egy szállodában. De egy kis kirándulás erejéig mindenképpen érdemes oda is ellátogatni 😉

Egy kis téli kaland izgalommal, pici humorral és az elmaradhatatlan csavarral a végén.

Olvass bele az ikonra kattintva>>  Olvass bele!
Rendeld meg a könyvet az ikonra kattintva>> Rendeld meg!

Howard Matheu különös esetei

kattints a képre
1. A harmadik
2. A Nyúl akta
3. A fáraó jogara
4.  Az ellopott karácsony (MFKata>>)
5. Hófehér kelepce (MFKata>> ld fent)
6. Nita, Gil és én

Novellák
A kutyaházas eset
Az aranykapu rejtélye
Elcserélt nadrágok

Játsszunk!

A blogturné ideje alatt a Howard weboldalán ketyeg majd egy játék. Aki eljön erre a linkre a blogturné alatt, részt vehet benne.
A turné végén 3 könyvet sorsolunk ki.
Minél több állomáson részt vesz valaki a játékban, annál nagyobb eséllyel indul! 😃

Szóval, nézzük hogy is lesz ez? 

A blogturné további állomásai

1 megjegyzés:

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ha a blogról elviszel valamit,
kérlek jelöld meg az oldalam forrásként!

Facebook

Értékelés

★ ★ ★ ★ ★
Tökéletes.
Többször is újraolvasnám!
★ ★ ★ ★
Nagyon kellemes.
Lehet, hogy elolvasom még egyszer.
★ ★ ★
Jó, de nem ájultam el tőle.
Nem valószínű, hogy újraolvasom.
★ ★
Nem rossz, de nem is jó.
Nem szeretném újraolvasni.
Borzalmas.
Időpocsékolás.

Keress rá...

Blogarchívum