MFKata

• 3 kisfiú anyukája • műkörömépítő • blogger • twimom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász •

Kapcsolat

 Moly.hu    Goodreads    Facebook
 Snitt    Pinterest   
   

Mérföldkövek

Legnagyobb napi letöltés 2014. május 26 > 1328
Legnagyobb havi letöltés 2015. április > 11 246
Legtöbbet látogatott post 2016-ban > 2915

0>> 2012. január 13.
1 000>> 2012. június
10 000>> 2013. április
50 000>> 2013. december
75 000>> 2014. május
100 000>> 2014. augusztus
200 000>> 2015. szeptember

Rendszeres olvasók

Látogatók

Ti ezt olvassátok tőlem

2017. szeptember 26., kedd

Réges-régen volt egy ilyen rovatom is,
melyet a tegnapi TeenWolf évadzáró/sorozatzáró után úgy érzem,
hogy ideje felelevenítenem...

Rövid leírás

2011-2017

Scott McCall átlagos középiskolás, aki másra sem vágyik, mint hogy észrevegyék, elismerjék. Ezért szó nélkül csatlakozik egy éjszakai rendőrségi akció önkénteseihez, ám az erdei kutatás közben megharapja egy vérfarkas. Élete ezután soha többé nem lehet már a régi...

Szereplők



Scott McCall -
Tyler Posey
Allison Argent -
Crystal Reed
Stiles -
Dylan O'Brien
Derek Hale -
Tyler Hoechlin
Lydia Martin -
Holland Roden
Jackson -
Colton Haynes
Argent - 
JR Bourne
Stilinsky sheriff - 
Linden Ashby



Én és a sorozat

Nem is emlékszem már arra, hogy mikor néztem meg a Teen Wolf első részét, de azt tudom, hogy az ötödik évad környékén hagytam valamikor félbe. Egyszerűen imádtam, az intro volt a csengőhangom hosszú hónapokig...

A hat évad intrója egyben


Anno minden héten megnéztem az új részeket, mi több ezzel inspiráltam magam edzésre. Csak és kizárólag elipszis trénerezés közben nézhettem meg az új részeket!

Talán a teljes negyedik évadot így néztem végig (sőt biztos, mert most a rovat felelevenítése közben találtam meg egy negyedik évadzárós piszkozatot)
Aztán persze biztos az edzések hatására besokalltam és az ötödik évad elején abba is hagytam. Vagyis inkább felfüggesztettem.


Pár hete az egyik ismerős mesélte, hogy nézi és én kedvet kaptam. Lefaragtam a hátrányom és 6. évad 10 környékén be is csatlakoztam.


Újra azt éreztem a régi szenvedélyt és hétről hétre vártam az új részeket. Annyira örültem, amikor a sneakpeakekben megláttam a régi szereplőket... tiszta nosztalgia!!!

Ahogy a könyveknél fülszöveget nem olvasok, úgy  a sorozatoknál sem szoktam semminek utánanézni. Max a trailert, de csak elsőt, nem spoilerezünk semmit 😜

Szóval derült égből villámcsapásként ért, amikor tegnap este J1GG4nél azt láttam, hogy megköszöni a hat évadot és hogy végignéztük a sorozatot. Mi van??? 😨
Persze most már értelmet nyert a sok komment a feliratok alatt, hogy mindenki sírni fog és hiányozni fognak a szereplők, de azt hittem csak a szokásos évadzáró hiszti... de nem... 😭

Tegnap este elbúcsúzott az én egyik kedvenc sorozatom, melyet meleg szívvel ajánlok a figyelmetekbe. Ha nem ismered, akkor azért; vagy ha felhagytál a sorozatnézéssel valamelyik évadnál, ahogy én akkor azért.

A hat évad bemutatója egyben


Így visszanézve a promokat is látni, hogy mennyivel fiatalabbak voltak a szereplők anno, de ez anno sem zavart. Sőt az évadok során érezehető a karakterek fejlődése. És nem vissza😝

Az évadok során az ellenség is folyton fejlődött változott. Spoilermentesen csak annyit, hogy az első évadok izgalma (egyenlőre csak a vérfarkas vs. vadászok volt akkor a téma) az végigkísér az egész sorozaton.
Szinte mindegyik évad saját "kis" ellenséggel gazdagítja szereplőinket, ami egyáltalán nem jelenti azt, hogy ne lenne meglepetésekkel tele és izgalmakkal.

A másik nagy kedvencem a humor... hiányozni fogsz Stiles és persze az edző. Az egy elmebeteg, de a humoráért megéri 😁



A fenti videókból kiindulva egyértelmű lehet, hogy a nagy kedvencem Stiles volt. Szerettem én mindenkit, az egész falkát. De az abszolút kedvenc az ő 😍

Kár lenne azt állítanom, hogy a sorozatnak nincsenek mélypontjai (ld én is pihentettem), de szerintem élvezhető és nem véletlenül lett anno a nagy kedvencek egyike sem. Viszont bármennyire is fognak hiányozni a szereplők, azt nem vitatom, hogy itt kell befejezni (van egy kis szálka a szememben az Anuk-Ité legyőzésével kapcsolatban)
Annyit viszont találtam a neten, hogy később érkezhet egy új szereplőgárdás reboot (sőt találtam mozifilmről is pletykákat).

A sorozatot magyarul az AXN Black műsorán láthatjátok (jelenleg az ötödik évad közepénél járnak)

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ha a blogról elviszel valamit,
kérlek jelöld meg az oldalam forrásként!

Facebook

Értékelés

★ ★ ★ ★ ★
Tökéletes.
Többször is újraolvasnám!
★ ★ ★ ★
Nagyon kellemes.
Lehet, hogy elolvasom még egyszer.
★ ★ ★
Jó, de nem ájultam el tőle.
Nem valószínű, hogy újraolvasom.
★ ★
Nem rossz, de nem is jó.
Nem szeretném újraolvasni.
Borzalmas.
Időpocsékolás.

Keress rá...

Blogarchívum