MFKata

• 3 kisfiú anyukája • műkörömépítő • blogger • twimom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász •

Kapcsolat

 Moly.hu    Goodreads    Facebook
 Snitt    Pinterest   
   

Mérföldkövek

Legnagyobb napi letöltés 2014. május 26 > 1328
Legnagyobb havi letöltés 2015. április > 11 246
Legtöbbet látogatott post 2016-ban > 2915

0>> 2012. január 13.
1 000>> 2012. június
10 000>> 2013. április
50 000>> 2013. december
75 000>> 2014. május
100 000>> 2014. augusztus
200 000>> 2015. szeptember

Rendszeres olvasók

Látogatók

Ti ezt olvassátok tőlem

2017. november 10., péntek
Két évvel ezelőtt született meg az első Book Tag a blogon.
Azóta is nagy sikernek örvendenek a mindenféle Book Tagek,
ezért úgy döntöttem, hogy pénteki rovatként hozok én is egy-egyet.
Így született meg a BookTag PénTek!
Egyenlőre magamtól és tovább "taggelés" nélkül,
de ha bárkinek van kedve csatlakozni,
akkor szívesen várom!

Az alábbi BookTag a molyos könyvjelzőim között bújkált...

Könyveim Book Tag

1. A legrégebbi könyv a gyűjteményedben

Óz, a csodák csodája
Ajándékba kaptam 1989-ben. Nem számolom ki, hogy hány éve, mert a szám nagysága zavaró. Már a dátum is az volt 😂 Szülinapi ajándék volt egy Lenke nevű lánytól, akivel egy társasházban a laktunk a Köris utcában. Ezúton is köszönöm neki, mert biztos sokat dobott a könyvmániámon 😜

2. A legújabb könyv a gyűjteményedben

Walt Disney- Lecsó. A Klasszikus Disney gyűjteményem egyik hiányzó darabja. Már nem sok hiányzik!!!
De ha minden igaz hamarosan megérkezik a KMK-s csomagom is 😁

3. Egy olcsó könyv

A Tescoban vettem pár könyvet 89 ft-ért, mert elírták. Én meg nem hagyhattam ott őket!!!

4. Egy drága könyv

A Disney könyvekért fizetek horribilis összegeket. Tekintve, hogy anno 2800Ft volt és most 3500Ft-ba kerül 😒
De igazán drága könyvem még nincs. Legalábbis én nem fizettem érte sokat. Vagy olcsóért sikerült beszerezni ( pl Joyce Reardon: Ellen Rimbauer naplóját egy VP-re cseréltem el, de a könyvet most 10ezer Ftért árulják)

5. Egy könyv, aminek férfi a főszereplője

Harry Potter? :D

6. Egy könyv, aminek nő a főszereplője

Twilight. Kiemelt helyen a könyvespolcon 😜

7. Egy könyv, amit gyorsan befejeztél

J. L. Armentrout – Obszidián
Szerintem nem volt egy nap sem.

8. Egy könyv, amit sokáig olvastál

Még mindig olvasom az Outlander 2-t. Az oka pedig a nagysága. Nem bírom el, igazi kardió olvasni 😁

9. Egy könyv, aminek pocsék a borítója

Amy Tintera Reboot. Igazi baklövés mindkét könyv borítója.

10. Egy könyv, aminek gyönyörű a borítója

Te jó ég! Egyet nem tudok választani. Andrea Cremer: Nightshade- Az őrzök. Ennek még mindig gyönyörű borítója van, de Cynthia Hand Angyalsors sorozata is lélegzetelállító!

11.Egy magyar könyv

Kemese Fanni: A napszemű Pippa Kenn 💓

12. Egy nemzetközi könyv

Suzanne Collins – Az éhezők viadala 💓

13. Egy vékony könyv

Jamie McGuire: Gyönyörű esküvő

14. Egy vastag könyv

A fent említett Diana Gabaldon: Outlander sorozata. Bár a polcomon csak az első két rész van meg.

16. Egy nem irodalmi mű (Non-fiction)

A Mi Micsoda sorozat remélem megfelelő.

17. Egy nagyon-nagyon romantikus könyv

Sarah Addison Allen: A csodálatos Waverley-kert. Gyönyörű és romantikus és nem csöpögös, pont finom. Ahogy a többi könyve is.

18. Egy izgalmas akció, vagy krimi

Rick Yancey: Az ötödik hullám
Alig bírtam letenni, pörgös kis könyv. Időszerű lenne a folytatást is elolvasni...

19. Egy könyv, ami megnevettetett:

Kerstin Gier Időtlen szerelem trilógia

20. Egy könyv, amin sírtál:

Gayle Formen: Ha maradnék. 
Természetesen filmes borítóval van meg. De a filmet nem mertem még végignézni. Nem megy.
Vagy B.N.Toler Lélekvesztők című könyve 😭

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ha a blogról elviszel valamit,
kérlek jelöld meg az oldalam forrásként!

Facebook

Értékelés

★ ★ ★ ★ ★
Tökéletes.
Többször is újraolvasnám!
★ ★ ★ ★
Nagyon kellemes.
Lehet, hogy elolvasom még egyszer.
★ ★ ★
Jó, de nem ájultam el tőle.
Nem valószínű, hogy újraolvasom.
★ ★
Nem rossz, de nem is jó.
Nem szeretném újraolvasni.
Borzalmas.
Időpocsékolás.

Keress rá...

Blogarchívum