MFKata

• 3 kisfiú anyukája • műkörömépítő • blogger • twimom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász •

Kapcsolat

 Moly.hu    Goodreads    Facebook
 Snitt    Pinterest   
   

Mérföldkövek

Legnagyobb napi letöltés 2014. május 26 > 1328
Legnagyobb havi letöltés 2015. április > 11 246
Legtöbbet látogatott post 2016-ban > 2915

0>> 2012. január 13.
1 000>> 2012. június
10 000>> 2013. április
50 000>> 2013. december
75 000>> 2014. május
100 000>> 2014. augusztus
200 000>> 2015. szeptember

Rendszeres olvasók

Látogatók

Ti ezt olvassátok tőlem

2018. február 13., kedd
Avagy bontsuk ki együtt a csomagokat,
amik hozzám érkeznek!


És akkor kezdjük meg az elmaradásaim lefaragását
az én überszuper karácsonyi meglepicsomagommal,
ami Schesztitől érkezett 😍
Igaz, hogy az instára is késve, de oda már feltöltöttem pár napja/hete


Nem is tudom, hogy hol kezdjem... talán ott, hogy még mindig nem tudom, hogyan csinálod, hogy minden évben képes vagy meglepni. Mindig, minden alkalommal. Úgy érzem, hogy nagyszabású ajándékkal kell viszonoznom neki, mondjuk egy MarvellMozi áprilisban? Az előző Avengerst is közösen néztük... csináljunk hagyományt! 😊😁

Visszatérve a csomagra...
  • J.L. Armentrout: Shadows- Árnyak
    A könyv szuperképessége, hogy Tóth Pepe aláírása díszeleg az elején!!!😍
  • John Green – Maureen Johnson – Lauren Myracle: Hull a hó
    Amióta megjelent kívánságlistás, mert karácsonymániás vagyok és John Green és a borító is csodaszép... kell!!!
  • Jennifer A. Nielsen: The False Prince – A hamis herceg
    A könyv, ami Sheszti miatt került fel a kívánságlistára... ez jelent valamit 😜
Az Olafos uzsidoboz abszolút kedvenc! Imádom! Ciki vagy nem ciki, imádom a Jégvarázst és mindent, ami Jégvarázsos! Mindent, ami kék! Még az autóm is kék 😝
Ezek után nem meglepő, hogy a türkizkék toll láttán elkezdtem ugrálni, ugye? Még, jó, hogy a gyerekeim megszokták az ilyen reakcióimat és nem ijesztettem meg senkit!!!
Gorjuss - az örök kedvenc. De az milyen már, hogy nem merek beleírni? Rosie-s könyvjelzőt is kaptam már Schesztitől, bővül a gyüjteményem, amiért nagyon hálás vagyok!!! 💗
Nasikákat gondolom a fiúknak küldted (bár a Milkának nem sok időt hagytam állni), de a fehércsokis-Mézikés-forrócsokit lenyúltam és elteszem inségesebb időkre... mondjuk amikor végre rendesen esik a hó és be lehet vackolni 😀😋
A cukorkadíszt sem felejtjük el! Felkerül a fára, ahogyan az előző évek ajándékai is... pl az üveggömbös hóbagollyal együtt 😍

Köszönöm a gyönyörű ajándékcsomagot, mely minden darabja egy igazi kincs! Nagyszerű meglepetést és hatalmas örömöt okozott!!! Sok nagyöleléssel jövök!!!


0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ha a blogról elviszel valamit,
kérlek jelöld meg az oldalam forrásként!

Facebook

Értékelés

★ ★ ★ ★ ★
Tökéletes.
Többször is újraolvasnám!
★ ★ ★ ★
Nagyon kellemes.
Lehet, hogy elolvasom még egyszer.
★ ★ ★
Jó, de nem ájultam el tőle.
Nem valószínű, hogy újraolvasom.
★ ★
Nem rossz, de nem is jó.
Nem szeretném újraolvasni.
Borzalmas.
Időpocsékolás.

Keress rá...

Blogarchívum