MFKata

• 3 kisfiú anyukája • műkörömépítő • blogger • twimom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász •

Kapcsolat

 Moly.hu    Goodreads    Facebook
 Snitt    Pinterest   
   

Mérföldkövek

Legnagyobb napi letöltés 2014. május 26 > 1328
Legnagyobb havi letöltés 2015. április > 11 246
Legtöbbet látogatott post 2016-ban > 2915

0>> 2012. január 13.
1 000>> 2012. június
10 000>> 2013. április
50 000>> 2013. december
75 000>> 2014. május
100 000>> 2014. augusztus
200 000>> 2015. szeptember

Rendszeres olvasók

Látogatók

Ti ezt olvassátok tőlem

2015. április 9., csütörtök

A Maxim Kiadó jóvóltából megjelenik Jamie McGuire, Gyönyörű tévedés című könyve,
ami a Gyönyörű sorscsapás című sorozatnak a mellék története.
A Maddox testvérek sorozatban a többi testvér történetét ismerhetik meg az olvasók,
ezúttal Trentonét.


Kiadói sorozat: Dream válogatás

Sorozat: Maddox testvérek #1

Besorolás: realista, romantikus, NA

Oldalak száma: 362

ISBN: 9789632613116

Fordító: Szűr-Szabó Katalin

Várható megjelenés: 
2015. április 23.

Eredeti ár: 2 999,- Ft

MFKata: ★★★★★ (kedvenc)

Moly  Goodreads  Maxim Kiadó  Blogturné Klub  Olvass bele!  Vedd meg!

A függetlenségét szenvedélyesen védelmező Camille Camlin, becenevén Cami boldogan hagyta a háta mögött a gyermekkorát, mielőtt az véget ért volna. Dolgozik, amióta megszerezte a jogosítványt, és a főiskola első éve óta albérletben lakik. Most a Red Doorban pultos, és a munkán meg főiskolai óráin kívül nincs másra ideje. 
Trenton Maddox az Eastern Állami Egyetem koronázatlan királya volt, aki már középiskolásként egyetemista lányokkal járt. A barátai irigyelték, a nők be akarták törni, de miután egy tragikus baleset fenekestől felforgatta az életét, Trenton otthagyta az egyetemet, hogy megbirkózzon iszonyatos lelkifurdalásával. 
Tizennyolc hónappal később Trenton otthon lakik özvegy édesapjával és egy helyi tetováló szalonban vállal munkát, hogy fizetni tudja a számlákat. Amikor már azt hiszi, hogy az élet visszazökkent a megszokott kerékvágásba, a szeme megakad a Red Doorban egyedül üldögélő Camin.

Véleményem

Azt hiszem az első New Adult olvasmányom volt a Gyönyörű sorscsapás, ami minden negatívuma (egyáltalán van neki ilyen?) ellenére, azonnal kedvencem lett. Ezt csak erősítette a Veszedelmes sorscsapás, a Gyönyörű esküvővel viszont visszavonhatatlan Maddox-fan lettem. Még jó, hogy az írónő belekezdett ebbe az új sorozatba a többi testvérről, mert az már bizonyos, hogy a Maddoxokból nem elég ;-)

Az első rész Trenton Maddox könyve és én naivan azt is vártam, hogy az ő szemszögéből olvashatom a történetet. Aztán jól meglepődtem, hogy a főhős nem más, mint a Red Door pultosa Cami.

Hasonlóan a Gyönyörű Sorscsapáshoz, ahol ugye Abby a főszereplő és nem meglepő módon a könyv stílusa is pontosan ugyanolyan. Könnyen olvasható, humoros, szenvedélyes és amit én nagyon szeretek benne, hogy kikapcsol.

A két könyv között van átfedés és néha felbukkan Travis is (ami üdítő színfolt volt és többször elkapott a nosztalgia) vagy a nagy tűzesettel is találkozunk. Érdekes volt, hogy tudtam, hogy mi fog történni, de mégis ugyanúgy aggódtam, izgultam, mint az első olvasásnál. 
… Trenton nem a második legjobb megoldás. 
De térjünk csak vissza erre a könyvre. Cami egy nagyon belevaló csaj, akinek szüksége van egy kis bátorításra, hogy felvállalja önmagát. Én legalábbis ezt éreztem és jó volt látni, hogy pl minden egyes tetoválással sikerül egyre jobban kibontakoznia.
Persze kellett hozzá egy Maddox-fiú is, de örülök, hogy végül a hályog is lehull a szeméről és rájön a arra is, hogy ezzel a TJ fiúval nem éppen igazi a kapcsolata. Sőt eltúlozva nevezhető komoly és leginkább életrevaló kapcsolatnak. Nem azt mondom, hogy nem működhet egy távkapcsolat, mert én vagyok erre az élő példa. De én nem bírtam volna ki, hogy két hétig ne halljam a szerelmem hangját. És fordítva is igaz. 

Már látom, hogy ebbe sokan bele fognak kötni, de úgy gondolom, hogy a való életben is előfordul, hogy nem látjuk a fától az erdőt.

Trenton Maddoxot nem is tudom, hogy be akarom-e mutatni... az a veszélyes típus, akitől az ember jobb ha távol tartja magát. De mégsem tudod és akkor kiderül, hogy az agyontetovált test érző szívet takar és bár vannak rosszabb pillanatai és hibázik is, nem lehet nem szeretni. Háremben a helye ;-) Már akkor tudtam, amikor elvitte Olive-t ebédelni. Ez a fiú, ha szeret valakit, akkor azért tűzbe menne... Tessék olvasni! Legalább annyira szerethető, mint az öcsikéje ;-)

A vége. Nos nem függővég, de nekem ez durva gyomros volt. Szó szerint 5 percig hápogtam és fel-le szaladgáltam a lakásban, hogy én azt hittem engem nem tud Jamie meglepni. De megtud. És az utolsó mondat miatt (meg ne próbáljatok lesni) nyáron újra kell olvasnom az egész könyvet. Muszáj! És úgy biztosan könnyebben bírom ki a következő Maddox-fiú, azaz Thomas Maddox könyvéig, ami a Beautiful Redemption címet viseli.

Akik szerették a Gyönyörű sorscsapást, azok biztosan nem fognak csalódni Trentonban!

Kedvcsinálónak egy rajongói trailer :-)



Játsszunk!!!

Trenton egy tetováló szalonban dolgozik és imádja a tetoválásokat. Ezúttal a ti feladatotok kitalálni melyik könyvben hangzanak el az idézetek. Egy valamiben egyezik a könyvek témája, az idézet egy-egy tetovált szereplőtől, szereplőről hangzik el. Elég a könyv címét is megírnotok.
Figyeljetek oda, mert sajnos nem tudtok javítani az elküldött megfejtéseken.
Figyelem! A kiadó kizárólag magyarországi címre postáz! A nyertesek jelentkezésére 72 óra áll rendelkezésre a megküldött e-mailre válaszolni, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk.


Még szép, hogy agyas vagyok! Ez a minimum egy mindentudó
korrepetitornál. És mielőtt megkérdeznéd: igen, te vagy a
kedvencem. ;)
LM

A blogturné állomásai

Április 5 - Angelika blogja
Április 6 - Insane Life
Április 7 - Book Heaven
Április 8 - Kelly Lupi olvas
Április 9 - MFKata gondolatai
Április 10 - Kristina blogja
Április 11 - CBooks
Április 12 - Dreamworld
Április 13 - Tekla Könyvei

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ha a blogról elviszel valamit,
kérlek jelöld meg az oldalam forrásként!

Facebook

Értékelés

★ ★ ★ ★ ★
Tökéletes.
Többször is újraolvasnám!
★ ★ ★ ★
Nagyon kellemes.
Lehet, hogy elolvasom még egyszer.
★ ★ ★
Jó, de nem ájultam el tőle.
Nem valószínű, hogy újraolvasom.
★ ★
Nem rossz, de nem is jó.
Nem szeretném újraolvasni.
Borzalmas.
Időpocsékolás.

Keress rá...

Blogarchívum